ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس یکی از انواع ورق های ام دی اف است. در ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس علاوه بر ملامینه از پلکسی گلاس هم استفاده شده است.

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس بپردازیم. اگر به دنبال این هستید که در مورد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس اطلاعاتی بدست آورید یا می خواهید خرید این ورق های ام دی اف را انجام دهید، در این مقاله ما را همراهی کنید. در حال حاضر استفاده از انواع ام دی اف ها بسیار رایج است و تنوع ام دی اف ها سبب شده که در موارد مختلفی از آن ها استفاده شود.

یکی از مواردی که سبب ایجاد تنوع در ام دی اف ها می شود ورق انواع ام دی اف ها است. ورق های ام دی اف که در انواع مختلفی وجود دارند بصورت روکش استفاده می شوند و علاوه بر این که موجب تنوع ام دی اف ها می شوند زیبایی آن ها را هم دو چندان کرده و برای کاربردهای مختلف آماده می کنند.

ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

ورق های ام دی اف در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. کسانی که در زمینه ام دی اف فعالیت دارند به آسانی می توانند انواع ورق های ام دی اف را تهیه کنند. در بین انواع ورق های ام دی اف نیز از لحاظ رنگ و جنس و ... تفاوت هایی وجود دارد. از مهم ترین ورق های ام دی اف می توانیم به ورق های چوبی، ورق های کاغذی، ورق های پی وی سی، ورق های ملامینه و ... اشاره کنیم.

ورق ام دی اف هایگلاس در واقع همان ورق ام دی اف با روکش ملامینه است با این تفاوت که در این ورق ها از یک لایه پلکسی گلاس بر روی ملامینه استفاده شده است که حالت درخشان و براقی دارد.

پلکسی گلاس در واقع نوعی پلاستیک است که به دلیل شفافیتی که دارد بسیار شبیه به شیشه است، پلکسی گلاس در مقایسه با شیشه از مقاومت بیشتری برخوردار است و در عین حال سبکتر نیز می باشد. جنس پلکسی گلاس از یک نوع پلی کربنات است و همین عامل سبب شده است که هم شفاف باشد و هم این که در مقایسه با شیشه وزن بسیار کم تری نیز داشته باشد.

 به طور کلی می توانیم بگوییم که همیشه ورق های ملامینه هایگلاس براق و به رنگ سفید نمی باشد بلکه در رنگ ها و طرح های تیره و مات نیز وجود دارند که همین تنوع سبب شده که ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس طرفداران زیادی داشته باشند.

کاربرد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

کاربرد ورق ام دی اف هایگلاس بسیار فراوان است و در انواع مختلفی از ام دی اف ها مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع طرح ها و رنگ های این ورق ها سبب شده که در موارد مختلفی از آن بهره گرفته شود.

بیشترین کاربرد این ورق ها در ام دی اف هایی است که برای کابینت آشپزخانه، شلف، میز و قفسه کتاب استفاده می شود. در این میان ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس بیشتر برای روکش کابینت های آشپزخانه استفاده شده و با توجه به سلفونی که روی آن کشیده می شود مقاومت آن را در برابر آسیب ها بیشتر می کند.

ویژگی‌های ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

مهم ترین ویژگی ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به سبب درخشندگی آن است و همین علت سبب شده است که از پرفروشترین محصولات در بین انواع ورق های ام دی اف باشد.

ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به سبب این که نور را منعکس می کند حالت شیشه ای زیبایی را به ام دی اف می دهد و به همین علت سبب می شود که چشم نواز باشد و در محیط هایی که مورد استفاده قرار می گیرد حالت پویایی و زنده ایجاد کند.

از آنجا که ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس دارای یک لایه یو وی است از سطح همواری برخوردار است و همراه با بافت های مختلف و طرح های گوناگون استفاده می شود در ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس می توان از انواع نقش و نگار، طرح های اسلیمی، مدرن و ... استفاده کرد. همین امر سبب شده است که استفاده از ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس نسبت به بقیه ورق ها بیشتر باشد.

از دیگر ویژگی های ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس این است که از سطح صیقلی برخوردار بوده و تمیز کردن آن بسیار آسان است و با یک دستمال نم دار به راحتی تمامی لکه ها و خاک ها از سطح آن زدوده می شود.

خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس را در کم ترین زمان ممکن می توانید از سایت ما انجام دهید، قیمت ام دی اف ملامینه هایگلاس در سایت ما بسیار مناسب است و شما می توانید قیمت این محصول در سایت ما را با دیگر فروشگاه ها و سایت ها مقایسه کنید.

ورق ام دی اف هایگلاس در سایت ما در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که می توانند طرح ها و رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید. موضوعی که تحت عنوان راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس می توان گفت این است که همیشه این ورق ها را از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا محصول اصل و با کیفیت را خریداری کرده باشید.