قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس بسیار پایین تر از چوب است. قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس نسبت به ویژگی ها و مزایای آن، حتما رضایت شما را جلب می کند.

قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

در این متن قصد داریم به سوال هایی در مورد قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس پاسخ دهیم اما قبل از آن درباره ی ام دی اف هایگلاس ملامینه و ویژگی های آن صحبت می کنیم. اگر قصد سفارش ورق های زیادی برای کسب و کار خود را دارید و در این عرصه مشغول به کار هستید و یا برای نوسازی دکوراسیون منزل خود قصد خرید ام دی اف داربد بد نیست که قبل از آن از قیمت جدید ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس مطلع شوید. 

ام دی اف ملامینه هایگلاس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ام دی اف ملامینه هایگلاس یک ام دی اف مقاوم و قابل اطمینان است که با روکش های تزئینی هایگلاس ملامینه پوشیده شده است. کاربرد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس بیشتر با پنل هایی در ابعاد هزار و دویست و بیست در دو هزار و هشتصد میلی متر و با ضخامت های، هشت، ده، شانزده و هیجده میلی متر می باشد.

 در این نوع ورق های ام دی اف معمولا قسمت جلوی ورق با پوشش های ملامینه ی معمولا سفید رنگ پوشیده می شوند و قسمت های پشت آن با استفاده از روکش های ملامینه ی معمولی پوشیده می گردد. تمامی این پنل ها راحتی و آسایش را برای کاربر به ارمغان می آورند و به راحتی می توان از آن ها مراقبت و نگهداری کرد. برخی از آن ها نیز در برابر اشعه یو وی مقاوم سازی شده اند تا درخشندگی خود را برای سال ها حفظ کنند؛ البته قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس در این نوع مقداری بالاتر است.

از کاربردهای ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس می توان به ساخت انواع میز، ساخت سرویس کابینت، ساخت سرویس خواب، دکوراسیون داخلی منازل و اداری و ...اشاره کرد. ممکن است قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس نسبت به ملامینه معمولی مقداری بالاتر باشد اما این از کاربردهای ورق هایگلاس کم نمی کند.

آیا ویژگی های ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس متناسب با قیمت آن است؟

ورق های ام دی اف هایگلاس ویژگی های متعددی مانند مقاومت در برابر خط و خش، زیبایی و درخشندگی، مقاومت در برابر رطوبت، قارچ ها و حشرات و باکتری ها، قابلیت کار بر روی آن و امکان برش در طرح ها و شکل های مختلف دارند. قیمت این محصول نیز از چوب کمتر است و با آنکه از نئوپان گران ترند، ویژگی ها و مزایای آن شما را برای انتخاب این محصول قانع می کند.

قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس آیتمی است که بسیاری از صاحبان مشاغل به آن توجه می کنند و سعی می کنند از فروشگاهی که ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس ارزان قیمت عرضه می کند، خرید خود را انجام دهند. معمولا ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس ارزان حدودا قیمتی بین پانصد هزار تومان و ششصد تا ششصد و پنجاه هزار تومان دارند.

البته اگر شما خرید خود را به صورت پالتی انجام دهید قیمت این محصول مقداری کاهش خواهد یافت. در سایت ما می توانید با کسب اطلاع از ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس ارزان قیمت و مقایسه ی قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس و ویژگی های آن با دیگر انواع ورق ام دی اف، پس از مطالعه ی راهنما و  مشاوره با کارشناسان به راحتی خرید خود را انجام دهید.

البته در بازار امروز به دلیل نوسانات و عدم ثبات قیمت ارز، قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس وارداتی مرتبا دچار تغییر می شود که باعث ایجاد مشکل برای مصرف کنندگان است. با این وجود فروشگاه اینترنتی ما در تلاش است تا به منظور جلب رضایت مشتریان عزیز کمتر اقدام به تغییر قیمت ها نموده و از ایجاد ضرر برای صاحبان مشاغل که به مصرف کنندگان نهایی متعهد هستند جلوگیری نماید. قیمت های مربوط به محصولات داخلی نیز، که مقداری پایین تر از انواع خارجی است، در سایت ما برای مراجعه کنندگان عزیز فراهم شده است.

قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس و مدل مناسب خود را انتخاب کنید

حال این سوال برایتان پیش می آید که چه مدلی از ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، با چه قیمتی مناسب شماست. برای یک انتخاب مناسب باید به انواع مختلف ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، ویژگی های گوناگون آن ها، دکوراسیون منزل یا محل کار خود و قیمت ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس مناسب خود توجه کنید.

به عنوان مثال برای پایه های میز، صندلی و سرویس کابینت بهتر است که از مدل ضخیم استفاده شود که البته قیمت بالاتری دارد. بالعکس در قسمت های پشتی کابینت استفاده از ورق هایگلاس چندان به صرفه نیست. در محیط های مرطوب مانند اطراف سینک آشپزخانه و سرویس های دستشویی و حمام استفاده از ورق هایگلاس مقاوم در برابر رطوبت و قارچ و حشرات را به شما پیشنهاد می کنیم؛ در این مورد بهتر است زیاد مسئله ی قیمت را سخت نگیرید، چرا که بحث دوام وسایل و سرویس کابینت شما مطرح است.

نگهداری از وسایل ام دی اف هایگلاس هم برایتان چندان سخت نخواهد بود چرا که این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است. در کل این محصول با قیمت مناسب و به صرفه زیبایی زیادی به دکوراسیون محیط مد نظرتان می بخشد.