مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

فروشگاه اینترنتی مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

نکات مهم در خرید تشک

نکات مهم در خرید تشک

در خرید و تهیه انواع تشک ها باید به نکاتی توجه شود برخی از آن ها در ذیل آورده شده است :

·        وضعیت جسمانی و سلامتی فرد

نکته قابل توجه سلامت فرد است , تشکی را تهیه کنید که سلامت و آرامش شما را به خطر نیندازد . امروزه با هجوم انواع تشک های متنوعی مواجه هستیم که هریک بنا به خصوصیات و وضعیت جسمانی افراد طراحی و تولید شده اند .

اگر از مشکلاتی چون کمردرد یا درد های عضلانی رنج می برید قبل از خرید تشک با پزشک خود مشورت کنید , متخصصان عمدتا تشک های سفت طبی را توصیه می کنند اما هر فردی روی یک نوع تشک احساس آرامش می کند قبل از خرید تشک می توانید به آرامی روی آن دراز بکشید و از راحتی آن اطمینان حاصل نمایید .

·        سایز تشک

سایز تشک یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه نمود . تشک های دونفره , تک نفره و کودک در اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند و شما بایستی براساس اندازه تخت خواب و نیز قد خود یکی از سایز ها را انتخاب کنید .

·        راحتی تشک

تشک ها در انواع مختلف بادی , آبی , فنری , اسفنجی و .. در دسترس هستند تشکی را انتخاب کنید که راحت و مناسب حال شما باشد , آنچه که در خرید تشک ها مهم است راحتی آن هاست نه سبک یا سنگین بودنشان چرا که قرار نیست تشک را هرروز جابه جا کنیم اما راحتی آن سبب آرامش و آسایش ما به هنگام خواب می شود .

·        کیفیت تشک

تشک های با کیفیت و استاندارد را می توان از روی پارچه آن ها , فنرهای به کار رفته در آن ها و نوع بسته بندیشان تشخیص داد . تشک های استاندارد دارای فنرهای قوی با طول عمر بالاهستند و پارچه های مرغوبی هم در ساخت آن ها به کار برده شده است .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

خرید تشک بادی

خرید تشک بادی

برای تهیه مناسب ترین و بهترین نوع تشک باید نکاتی را مدنظر داشت تا با دیدی باز تر و اطلاعاتی جامع تر دست به خرید بزنیم . اگر بعد از بیدار شدن از خواب دردهای عضلانی و یا کمردرد و کوفتگی دارید می تواند نشان از این باشد که باید تشک خود را عوض کنید , با اطلاعاتی که ما در اختیارتان می گذاریم می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید .

نکات خرید تشک بادی

·   اولین نکته ای که برای خرید یک تشک بادی باید در نظر داشت نوع نیازتان است , تشک های بادی بیش تری با هدف استفاده در مسافرت ها و فضای های خارج منزل تهیه می شود . اگر می خواهید بستری راحت و آسوده در سفر داشته باشید می توانید نوع مناسبی از این تشک ها را خریدارای نمایید .

·   نکته ی مهم بعدی به هنگام خرید درنظر داشتن بودجه است . با پرس و جو و جمع آوری اطلاعات بیش تر می توانید تشکی دقیقا مطابق با بودجه تان تهیه فرمایید , تشکی که هم از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و هم از قیمت به صرفه ای .

·   سعی کنید برندی را برای تهیه تشک انتخاب کنید که بهترین باشد , با شناسایی نمایندگی های مجاز این برندها می توانید تشکی مرغوب و با کیفیت تهیه نمایید .

·   برای اینکه مطمئن شوید تشک منتخبتان راحت و طبق نیازتان است می توانید نمونه باد شده ی آن را در فروشگاه امتحان کنید .

پس از خرید تشک مورد نظر نیز باید مواردی را در نظر داشته باشید , تشک را در جایی قرار دهید که در معرض حشرات و ذرات گرد و غبار نباشند . مطمئنا دوست ندارید درجایی بخوابید که روی سطح آن پر از حشره و آلودگی است .

تشک های بادی را در فضاهای خیلی گرم نگه ندارید این عمل موجب کاهش سطح هوای داخل تشک و عدم راحتی و آسایش شما می گردد . 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

لیست قیمت تشک

لیست قیمت تشک :

 به هنگام خرید انواع تشک با سوالات و ابهاماتی مواجه هستیم , در اینجا سعی شده به تمامی سوالات شما در خصوص قیمت , نوع , راحتی و طول عمر تشک ها پاسخ بدهیم .

کدام تشک ها قیمت مناسب تری دارند ؟

اگر قصد خرید تشک دارید باید بدانید که قیمت تشک ها با هم متفاوت است , موارد زیادی در تعیین قیمت تاثیر گذار است من جمله : برند تولید کننده تشک , نوع و اندازه خوشخواب و ..

مهم ترین مقوله تاثید گذار در قیمت تشک نوع آن است , تشک ها بنا به نیاز افراد در انواع مختلفی ساخته می شوند .

انواع تشک

·        تشک های فنری

یکی از انواع تشک های موجود در بازار است که ساختار نرم تری دارند و مناسب برای افرادی هستند که سفتی متعادل تشک را ترجیح می دهند , قیمت این نوع تشک ها به نسبت سایرین مناسب تر و کیفیت و طول عمر خوبی هم دارند .

·        تشک های اسفنجی

تشک های اسفنجی سطحی سفت تر از تشک های فنری دارند , عمده توصیه پزشکان استفاده از این نوع تشک هاست چرا که دردهای کمر و کوفتگی های بدن را رفع می نماید . قیمت این نوع تشک های طبی بالاتر است اما در مقابل کیفیت بسیار خوب و دوام بالایی دارند .

·        تشک های فوم

این نوع تشک ها بر اساس جدیترین تکنولوژی تولید تشک ساخته می شود , به هنگام قرار گیری روی سطح این نوع تشک ها مشاهده می شود که تشک حالت بدن شما را به خود می گیرد . این تشک ها گرانتر از سایر مدل های قبلی است .

کدام تشک ها راحتی خواب بیش تری دارند ؟

تشک های راحت خیلی نرم و یا خیلی سفت نیستند , هر تشک بنا به نوع بدن شخص می تواند مناسب و راحت باشد . پزشکان عمدتا تشک های طبی سفت تر را توصیه می کنند که گفته می شود برای بهبود مشکلاتی چون کمردرد موثر است البته که افراد با خوابیدن روی تشک های متفاوت احساس رضایت می کردند که نشان از عدم قطعیت این نظریه است .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب یکی از لوازم مهمی است که در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد این نوع لوازم برای حفظ زیبایی و کارایی نیاز به مراقبت هایی دارند , بهتر است روش های نگهداری از آن ها را جدی بگیرید تا هم جلوه ی زیبای سرویس خواب خود را از دست ندهید و هم مدت زمان بیش تری بتوانید از آن استفاده کنید .

مراقبت از تشک تخت خواب

تشک تخت خواب هرچه متناسب تر با بدن شما باشد مانع از بروز مشکلاتی همچون دردهای عضلانی و بدخوابی می گردد , همه ما نیاز داریم تا در طول شب خوابی راحت و آسوده داشته باشیم که بستر خوابمان تاثیر زیادی در این امر دارد .

با به کارگیری روش های زیر می توانید تا حد زیادی از تشک تخت خوابتان در برابر زود خراب شدن محافظت کنید :

·   هرچند وقت یکبار ( حداقل ماهی یکبار ) تشکتان را از بالا به پایین بچرخانید , این امر مانع از ایجاد شکاف ناشی از وزنتان برروی تشک می گردد .

·   تشکتان را نیز مانند سایر لوازم منزل تمیز کنید , دو بار در سال تشک را جارو کرده و درزهای آن را تمیز کنید اگر تشکتان بوی بدی گرفته می توانید قبل از جارو زدن کمی جوش شیرین روی آن بریزید .

·   تاریکی اتاق خواب یکی از مواردی که است که باعث رشد باکتری ها می گردد , نور آفتاب می تواند بوی بد تشک و گرد و خاک های آن را از بین ببرد .

·   اگر حیوان خانگی دارید اجازه ندهید بر روی تخت شما بخوابند چرا که احتمالا حساسیت و عطسه های پی در پی شما را به همراه خواهد داشت .

·   مانع از پریدن کودک بر روی تخت و تشک شوید این کار باعث شکستگی چوب ها شده و طول عمر تشک را به شدت کاهش می دهد .

·   یکی از دیگر عواملی که باعث زود خراب شدن تشک می گردد عدم استفاده از پدهای محافظ تشک است , سعی کنید تشک را با محافظ بپوشانید و آن را در برابر رطوبت و گرد و غبار حفظ کنید .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

خرید تشک مناسب

خرید تشک مناسب

در حال حاضر تشک های متنوع  با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد به همین دلیل هم به هنگام خرید باید نکاتی را در نظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به تهیه تشکی مناسب نمود .

این مقاله با هدف راهنمایی شما برای خرید بهترین نوع تشک تهیه شده است , یکی از مشکلات جدی جوامع امروزی بدخوابی است که ناشی از استرس ها و یا خستگی های در طول روز است همه ما نیاز داریم پس از یک روز سخت کاری خوابی راحت و آسوده داشته باشیم . یکی از مواردی که بر کم و کیف خواب ما تاثیر می گذارد تشک خواب است .

تشک های تخت خواب عمر محدودی دارند ( میانگین 7 تا 10 سال ) و عوامل متعددی هم بر کم و زیاد شدن آن اثر دارد , چه وقت باید تشک خود را عوض کنیم ؟

·        هنگامی که با درد و کوفتگی از خواب بیدار می شویم نشانه این است که باید تشکی جدید تهیه کنیم .

·        نشانه های واضحی نیز برای تعویض تشک وجود دارد همانند پارگی های سطح تشک .

·        تشک های فنردار که طول عمرشان به پایان رسیده صدا می دهند .

·        ناهمواری هایی در سطح تشک های کهنه دیده می شود .

در خرید تشک خوشخواب باید به مواردی چون :

طول عمر تشک

دوام و طول عمر تشک بسیار مهم است , تشک های با کیفیت قیمت بالاتری دارند اما باید بدانید که این نوع تشک ها خوابی راحت برای شما به همراه خواهند داشت علاوه بر آن مدت زمان بیش تری هم می توانید از آن استفاده کنید .

راحتی تشک

تشک هایی مناسب هستند که راحت اند و بر اساس آناتومی بدن ساخته شده اند , بهترین تشک ها حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده نگه می دارند .

ارتفاع تشک

تشک های با ارتفاع مناسب علاوه بر اینکه سببب خوابی راحت می شوند , جلوه زیبا تری به سرویس خواب و روتختی می بخشند . تشک مناسب باید کمی از سطح تخت بالاتر بیاید .

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

ویژگی های یک تشک استاندارد

ویژگی های یک تشک استاندارد :

 تشک ها یکی از لوازم مهم منزل به شمار می روند و تاثیر بسزایی در کیفیت خواب افراد دارند , انتخاب یک تشک مناسب می تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد .

یک تشک استاندارد ویژگی هایی دارد که به هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد :

1.  در ابتدای امر آنچه که اهمیت ویژه ای دارد سلامت فرد است تشک تهیه شده باید مانع از کوفتگی عضلات و بدن شخص شود در این موارد تشک های طبی توصیه می شوند که به دلیل سطح سفتی که دارند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کنند .

2.  انواع پارچه های مرغوب نخی و با الیاف طبیعی در تولید تشک استاندارد به کار گرفته می شود . نوع دوخت , استحکام و بسته بندی این نوع خوشخواب ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار است .

3.  به هنگام خرید باید این نکته را مدنظر داشت که یک تشک استاندارد فنرهای قوی و مقاومی دارد و همین نیز موجب افزایش طول عمر آن می گردد , یک تشک استاندارد به طور میانگین بین 7 تا 10 سال عمر مفید دارد .

4.  تشک های استاندارد دارای دریچه های تهویه هوا هستند که از تعریق و ایجاد بوی بد جلوگیری می کند , تشک ها از الیاف خنکی ساخته می شوند و این برای افرادی که به گرما حساسیت دارند ویژگی مطلوبی به شمار می رود .

5.  ارتفاع تشک نیز مهم است , تشک های طبی و استاندارد کمی از سطح تخت بالاتر می آیند در حالی که تشک های معمولی هیچ ارتفاع تعریف شده ای ندارند . نوعی از انواع تشک ها بنام تشک جکدار ارتفاع قابل تنظیمی دارند و می توان فنر داخل آن ها را نیز به راحتی شل و یا سفت کرد .

6.  در خرید تشک مناسب باید به وزن افراد نیز توجه کرد , تشک هایی مانند تشک های طبی اسفنجی مناسب برای افراد زیر 90 کیلوگرم می باشد چرا که در ساخت آن ها از اسفنج فشرده و پنبه استفاده شده است و طول عمر پایینی دارند .

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

نکات لازم برای انتخاب مبلمان اتاق نشیمن

 نکات لازم برای انتخاب مبلمان اتاق نشیمن:


انتخاب مبلمان برای اتاق نشیمن برای برخی از افراد کمی مشکل است. ان ها برای انتخاب مبلمان اقدام می کنند اما مطمئن نیستند که چه نوع مبلمانی را باید به خانه خود اضافه کنند. خوشبختانه، انواع مختلفی از مبلمان در دسترس است. با این حال، انتخاب واقعی می تواند دشوار باشد. بنابراین، بیایید به چند نکته از ترفندهای مورد نیاز در مورد چگونگی انتخاب مبلمان مناسب نگاهی بیندازیم.


مبلمان اتاق نشیمن و اصول اولیه:


قبل از خرید مبلمان اتاق نشمین، شما باید از پایه شروع به طرح ریزی وسایل مورد نظر کنید و فضای کلی اتاق را در نظر بگیرید. به دنبال بخش های اصلی مانند مبل، صندلی، میز مرکزی و میز جانبی باشید. سپس فضای هر یک  را بررسی کنید تا اندازه مناسب مبلمان مورد نیاز برای عملکرد ان ها را بدانید.


مبلمان اتاق نشیمن و اعمال محاسبات:


اتاق نشیمن خود را اندازه گیری کنید و طرحی از آن را در ذهن  خود تجسم  کنید یا می توانید یک طرح از اتاق نشیمن با تمام وسایل مورد نظر، را بر روی یک تکه کاغذ بکشید. سپس چیدمان  را با استفاده از طرح مد ظر خود برنامه ریزی کنید و چگونگی قرار دادن مبلمان خود را در آن رسم کنید. این روش به شما یک عکس خوب از اتاق را می دهد. 


مبلمان اتاق نشیمن و عملکرد ان ها:


فعالیت های شما در اتاق نشیمن چیست؟ اینکه بدانید قرار است در اتاق نشیمن چه فعالیت هایی را انجام دهید به شما سر مشق خوبی می دهد که چه مبلمانی را انتخاب کنید. مثلا قرار است در اتاق نشیمن تلویزیون تماشا کنید. پذیرایی کنید، مطالعه کنید یا هر فعالیت دیگر همه ای عوامل تاثیر بسزایی در انتخاب شما خواهند داشت.


معماری موجود را در نظر بگیرید:


بسیار مهم است که شما به عناصر معماری موجود در خانه خود نگاهی دقیق بیندازید. منظور از معماری  شامل ستون ها، پنجره ها و دیگر موارد موجود می باشد. با این کار، می توانید برنامه ریزی کنید، در حالی که آنها را در نظر بگیرید، زیرا اگر شما به آنها نگاه نکنید، ممکن است مبلمان شما در فضا مناسب نباشد. طراحی داخلی نیز برای شما مهم است که مطمئن شوید که مبلمان خریداری شده مناسب خانه و یا اتاق شما می باشد یا نه..



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

قوانین اصولی دکوراسیون خانه

قوانین اصولی دکوراسیون خانه:


دکوراسیون خانه یکی از نکات ضروری و چالش برانگیز هر خانه ای می باشد. گاه در صورت عدم ندانستن و یا دقت کافی دست به چیدمانی می زنیم که از ابتدا و اساس دکوراسیون خانه نامنظم و غیر اصولی چیده می شود. 


بسیاری از طراحان داخلی و پیشرو در امریکا معتقدند برای انکه با فضا ها و صحنه های ساده و احمقانه ای رو به رو نشویم باید اصول اولیه چیدمان خانه را بدانیم.


ما تکنیک های برخی از این طراحان را جمع اوری کرده ایم تا ببینیم کدام یک  از روش های مرسوم ارزش بهتری دارند. اینکه ایا برای این چیدمان نیاز داریم که کلا از ساخت و ساز جدید شروع کنیم یعنی خانه جدیدی بخریم، نوسازی را شروع کنیم و یا نه یک زوجی که خواهان دکوراسیون زیبا و هوشمندانه ای هستند، را از ابتدا با نکات و قوانین درست چیدمان منزل راهنمایی کنیم. که اکثر طراحان با نظر دوم موافق هستند و در این مقاله چند مورد از این قوانین توسط مشاوران را ارائه کرده ایم.  

 

قوانین اصولی دکوراسیون خانه و فضاهای روشن:


اتاق هایی که با یک نوع نورپردازی خاص، مانند یک آویز طراحی شده اند، می تواند فضایی دو بعدی را ایجاد کنند. مت سندرز می گوید: "نورپردازی فضای ویژه هر اتاق را افزایش می دهد." "اطمینان حاصل کنید که نور از منابع مختلف، نه تنها از طریق اویز های مرکزی، بلکه دیگر مکان های خانه را با خلاقیت های زیرکانه مثل یک چراغ دیواری ، چراغ های رنگی ال ای دی یا گوشه ای خالی را انتخاب کنید که در آن یک لامپ جداگانه کوچک می تواند روشنایی بیش تر و بهتری را ایجاد کند. 


 قوانین اصولی دکوراسیون خانه و حدود فضای مکانی:


قبل از اضافه کردن وسایل ضروری خانه به سبد خرید خود، حتما فضای خانه را اندازه گیری کنید. جنیفر جونز  می گوید:اندازه گیری می تواند فضای مورد نیاز را به شما ارائه دهد. همچنین توجه زیادی به اندازه قطعات مبلمان در رابطه با اتاق خود داشته باشید. همیشه قبل از خرید، اقلام بزرگتر مانند مبل ها و قالیچه ها را طراحی فضا کنید تا اندازه درست ان ها را خریداری کنید.


 قوانین اصولی دکوراسیون خانه و عملکرد وسایل:


سعی کنید از وسایلی که خریداری می کنید بیشتر جنبه عملکردی داشته باشند تا زمینه تزئینی. چرا که اگر در چیدمان خانه سر رشته کافی نداشته باشید وسایل مذکور تنها می توانند باعث شلوغی خانه شوند به خصوص اگر شما خانه کوچکی داشته باشید. به طور مثال خریدن انواع و اقسام مجسمه ها، گلدان ها، پوسترها و تابلوها نقاشی در عین اینکه می توانند خانه ای را شیک و زیبا کنند در صورت عدم رعایت درست می توانند خانه را شلوغ و نا زیبا کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

تنها چند نکته ساده برای انتخاب مبلمان منزل

 تنها چند نکته ساده برای انتخاب مبلمان منزل:


مبلمان منزل جز وسایل اساسی و کلیدی منزل شما می باشند که نباید ان ها را دست کم و نادیده بگیرید.

همان طور که همه ما می دانیم اولین معیاری که باید برای مبلمان منزل خود در نظر بگیرید زیبایی و راحت بودن آن است و سپس به سراغ معیار هایی چون کیفیت و با دوام بودن آن ها  بروید. با در نظر گرفتن این فاکتور ها مطمئن باشید ضرر و زیانی را متحمل نخواهید شد.


مبلمان منزل و ساخت و ساز:


قاعدتا شما برای دکور منزل خود یک مبلمان محکم و استاندارد می خواهید. توصیه اولیه این است که از مبلمانی که دارای قاب الومینیومی به همراه خرده قطعاتی از چوب هستند خودداری کنید چرا که  دوام زیادی ندارند به جای ان از مبلمانی که قاب چوبی سخت و محکمی دارند و دارای استاندارد تعریف شده هستند، بهره ببرید.

با این حال به قیمت هایآن ها طبق انتظارات خود هم دقتی داشته باشید و از کوسن های مبلمان هم غافل نشوید ببینید که با راحتی شما هماهنگ هستند یا نه.


مبلمان منزل و طراحی های ان ها:


وفتی حرف از زیبایی مبلمان و هم پوشانی با سایر وسایل منزل می شود بدین معنا است که پارچه های به کار رفته در مبلمان با هر طرح و رنگی که هستند باید با دکور منزل جور در بیایند تا ناهماهنگی به وجود نیاید.


مثلا باید مبلمان با فضای خواب و اتاق خواب و یا اتاق نشیمن مناسب باشد.اما توصیه کلی این است که نوع پارچه ای که در مبلمان منزل استفاده می شود معمولا کمی تیره باشد. چرا که نحوه چیدمان آن با سایر وسایل بهتر صورت خواهد گرفت.


مبلمان منزل و رنگ ان ها:


اگر قطعه ای از مبلمان شما دارای چوب در معرض دید باشد، رنگ مد نظر دارای اهمیت فوق العاده ای می باشد. به طور مثال شما می توانید یک صندلی سنتی را با یک رنگ مناسب به صندلی مدرن تبدیل کنید. همین موضوع در رابطه با مبلمان هم صدق می کند مثلا استفاه از رنگ های قرمز و سفید کمی زنانه تر و با ظرافت تر به نظر می رسند. 

 




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

چگونه یک تشک را انتخاب کنید

چگونه یک تشک را انتخاب کنید: 

راهنمای زیر برای کمک به فرآیند تصمیم گیری جهت انتخاب درست تشک برای شما  ارائه شده است.

که مهمترین عوامل در انتخاب یک تشک جدید در زیر ذکر شده است.

تشک شما چگونه است؟

سن تشک شما نقش مهمی در انتخاب یک تشک دیگر دارد، البته اگر نیاز باشد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر تشک شما بیش از 8 سال داشته باشد احتمالا به عنوان یک ایده، بد نیست که اگر می توانید یک تشک جدید را جایگزین کنید.

 با این حال، این قانون برای تمام تشک ها اعمال نمی شود. قطعا برخی از آنها قادر هستند حتی فراتر از 8 سال خدمت کنند و همچنان عملکرد های مشابهی را هم ارائه  دهند. بهترین راه برای قضاوت تشک خواب شما، این است که   به  الگوهای خواب شما رجوع شود.

الگوهای خواب شما بحث مفصل تری را می طلبد که در مقاله های اینده حتما به ان پرداخته خواهد شد تنها این موضوع را مد نظر قرار دهید که در صورتی که نمی توانید خوب بخوابید، یا نیمه شب از خواب بیدار می شوید ان هم به خاطر ایرادات تشک،  وقت ان است که تجدید نظری کنید.

چه نوع تشکی باید داشته باشیم؟

تشک ها انواع گوناگونی دارند که در قسمت زیر ان ها را دسته بندی کرده ایم:

تشک هیبرید:

این تشک ها ترکیبی از لاتکس، حافظه، فوم پلی یورتان، کویل ها و دیگر مواد ساخته شده اند. این تشک ها معمولا برای به حداکثر رساندن مزایای خاص طراحی شده اند، در حالی که حداقل موارد خاصی را به حداقل می رسانند. به عنوان مثال، ترکیبی از لاتکس و فوم حافظه قادر است از گرمای زیاد جلوگیری کند و پاسخگوی  لازم برای ایمنی ستون فقرات از طریق لاتکس باشد، اما همچنین فشرده سازی حافظه و پشتیبانی از فشار زیاد را هم فراهم می کند که شاید مناسب برای همه افراد نباشد.

تشک لاتکس:

این تشک به طور انحصاری از فوم لاتکس ساخته شده است که دارای  خواصیت خنک کننده ،  راحتی و اسایش است. لاتکس برای پاسخگویی به  راحتی، خنکی کاملا شناخته شده است.

 تشک فوم حافظه:

این تشک ها تنها از فوم حافظه تشکیل شده اند. تشک های فوم حافظه برای کاهش فشار و شکل دادن به بدن شناخته شده اند. از لحاظ تاریخی، فوم حافظه شهرت بدی به عنوان داشتن  "خواب داغ" داشته است. با این حال، بسیاری از فوم های جدید پیشرفته تر  با ویژگی های خنک کننده طراحی شده اند و مشکل گذشته را ندارند


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه