مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

فروشگاه اینترنتی مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

۴۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

انتخاب مبلمان استیل رستوران

انتخاب مبلمان استیل رستوران ، به علت برخورداری از ظرافت و قیمت بالا، باید دقت و حساسیت لازم را در این زمینه به کار برد. دکوراسیون رستوران یکی از عامل های تاثیر گذار برای جذب مشتری به شمار می رود. استفاده از مبلمان استیل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصری و جذابیت در چشم بیننده، نقش پررنگ و تاثیرگذاری را ایفا می نماید.

طراحی رستوران

طراحی رستوران بر اساس چیدمان، دیزاین متفاوت و متناسب با سن و روحیات افراد مختلف انجام می گیرد. یکی از نکات حائز اهمیت که در چیدمان رستوران همواره باید مد نظر قرار گیرد، توجه به ایجاد فضایی آرامش بخش و راحت برای مشتریان می باشد. برخورداری از دکوراسیون متفاوت و محیطی دلنشین در فضای رستوران، باعث ایجاد تجربه ای جدید و خاطره انگیز در ذهن مشتری می شود.

در فراهم ساختن جذابیت بصری و احساس راحتی مشتری، ترتیب و نظم چیدمان بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده از مبلمان استیل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصری و جذابیت در چشم بیننده، نقش پررنگ و تاثیرگذاری را ایفا می نماید.

انتخاب مبلمان استیل رستوران

انتخاب مبلمان استیل رستوران، برای ایجاد دکوراسیونی به سبک کلاسیک، گزینه قابل قبول و مفیدی محسوب می گردد. مبلمان استیل در ساختار خود از چوب های با کیفیت همچون راش یا گردو بهره می برد.

از ویژگی های انواع این مدل مبل میتوان به ارتفاع زیاد آن در مقایسه با مدلهای دیگر و استفاده از ظرافت و هنر در تار و پود آن، اشاره نمود.در انتخاب مبلمان استیل برای دکوراسیون رستوران توجه به مواردی نظیر تفکیک فضا، ترکیب رنگ، نوع دیزاین و اندازه فضای داخلی لازم و ضروری می باشد. مبل استیل به دلیل برخورداری از حجم بالاتر و زیادتر نیاز به فضای بیشتری نیز دارد.

مبلمان استیل به علت برخورداری از هنر و سلیقه در طراحی، در ردیف محصولات خاص و شیک به شمار می رود. این مدل مبل به دلیل شباهت و هماهنگی با سبک های اصیل ایرانی، از محبوبیت و استقبال مناسبی در بین طرفداران خود برخوردار می باشد.

انواع مدل ها و طراحی های مبلمان در رستوران

طراحی خاص و منحصر به فرد محصول با سایر مدل های مبلمان از تفاوت فاحشی بهره می برد. مبلمان استیل رستوران در مدل ها و رنگ ها متنوع و گوناگون ارائه می شود. انتخاب این مدل مبلمان برای فضای دکوراسیون رستوران، شکوه و جذابیت خاصی به محیط آن اعطا می کند. مبلمان استیل به دلیل بهره مندی از حالت و فرم رسمی، برای میهمانی های رسمی و پذیرایی های خاص، گزینه ای مطلوب و مناسب محسوب می گردد.

وجود مبلمان مناسب، در دکوراسیون و نوع چیدمان فضای رستوران اهمیتی انکار نشدنی و تاثیر گذار دارد. تناسب محصول با سبک دیزاین، راحتی، جنس و رنگ آن نیز همواره مورد توجه می باشد. برای ایجاد جذابیت بصری در چشم مشتری و القای زیبایی و شکوه دکوراسیون محیط رستوران، انتخاب مبلمان استیل رستوران بسیار راهگشا و دارای اثر بخشی فراوانی می باشد. ظاهر این مبلمان در نگاه اول توجه افراد را به خود معطوف می سازد.

ویژگی ها و مشخصات استفاده از مبلمان استیل رستوران

قسمت عمده و مهم مبلمان استیل رستوران را چارچوب یا کلاف چوبی در بر می گیرد. در اغلب موارد در تار و پود این مدل مبلمان از کنده کاری و هنرهای منبت کاری استفاده بهینه و مطلوب می شود. چوب بکار رفته در ساختار مبل از جنس چوب های دارای کیفیت بالا و با دوام نظیر راش و گردو می باشد.

به همین جهت، در مقایسه با سایر مدل های مبلمان موجود در بازار، مبل استیل از قیمت بالاتری بهره می برد. کیفیت و استحکام مبل، استفاده از آن را برای سال های طولانی میسر می سازد. جنس پایه های مبل نیز بسیار محکم و مقاوم بوده و علاوه بر تحمل وزن بالا، ثبات و تعادل مبلمان را نیز به خوبی برقرار می کند.

قسمت نشیمن مبل از راحتی و انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار است. هنگام نشستن بر روی مبل و استفاده برای ساعت های طولانی، هیچگونه فشاری به گردن و سر وارد نمی کند، چراکه در طراحی مبلمان استیل رستوران همه اصول استاندارد و ارگونومی به نحو مطلوب و مناسب رعایت شده است. روکش بکار رفته در رویه مبلمان استیل نیز از کیفیت و دوام قابل توجهی سود می برد. این مدل مبلمان به دلیل متریال استفاده شده در ساختار آن، دارای وزن سنگینی می باشد.

نکات کاربردی و مهم در هنگام خرید مبلمان استیل رستوران

در هنگام خرید مبلمان استیل رستوران، باید پایه های مبل مورد بررسی قرار گیرد که دچار لق خوردگی و ساییدگی نباشد. روی سطح مبل نباید زدگی و ناهمواری به چشم بخورد. باید دقت نمود که قسمت دسته های مبل دچار شکستگی و ترک خوردگی نباشد.

فوم استفاده شده در قسمت نشیمن و پشتی مبل باید انعطاف پذیر و نرم بوده و در صورت ایجاد فشار به آن، قابلیت برگشتن به حالت اولیه خود را داشته باشد. پارچه بکار رفته در رویه مبلمان استیل رستوران باید دارای مقاومت بوده و در اثر کشیدگی نباید دچار پارگی و خرابی شود. بدنه مبلمان استیل و کلاف آن نیز با دقت و حساسیت باید مورد بررسی قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

انتخاب مبل برای رستوران

انتخاب مبل برای رستوران : بدون تردید انتخاب مبل برای رستوران، در فضای دکوراسیون داخلی این محیط می تواند نقش چشمگیری داشته باشد. انتخاب مبلمان به ویژه صندلی و میز متناسب با فضای طراحی و دکوراسیون رستوران، یکی از عناصر پر اهمیت و مهم در این زمینه به شمار می رود. 

انتخاب مبل برای رستوران

انتخاب مبل رستورانی مطابق با استانداردهای کیفی و اصول ارگونومی می تواند برای مشتریان و کاربران آن، لذت آرامش و نشستن در محیطی امن و آرام را فراهم سازد. استفاده از دکوراسیون منحصر به فرد و انتخاب مبل برای رستوران در کنار میز و صندلی استاندارد و مناسب، سبب می گردد که افراد فضای رستوران را به عنوان محیطی دنج برای خود انتخاب نمایند.

انتخاب مبل برای رستوران از لحاظ راحتی، دوام و اصول استاندارد باید صورت بگیرد. قرار گرفتن این فاکتورها در کنار هم باعث موفقیت در پیشبرد اهداف صاحبان رستوران می گردد. درصد قابل توجهی از افراد در هنگام مراجعه به رستوران، خواهان محیطی لذت بخش و برخوردار از آرامش می باشند.

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در این زمینه، برخورداری از دکوراسیون منحصر به فرد و قوی می باشد. به منظور جلب و حفظ مشتری فاکتورهایی مانند تمیزی، زیبایی، راحتی، استفاده از مبل رستورانی مناسب و با کیفیت از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته، فضایی دکوراسیون داخلی رستوران در بازگشت مشتری به آنجا تاثیری به مراتب بیشتر از کیفیت مواد خوراکی و حتی قیمت دارد.

تاثیر مبل در رستوران بر روی دکوراسیون داخلی

بر این اساس اهمیت دیزاین و چیدمان جذاب در فضای دکوراسیون  برجسته می گردد. در انتخاب مبل برای رستوران تنها نباید به شکل و ظاهر آن اکتفا نمود، بلکه راحتی مبل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. هماهنگی و زیبایی مبل با محیط و فضای دکوراسیون نیز در ایجاد فضایی چشم نواز و مورد پسند تاثیر گذار و موثر است.

انتخاب مبل باید بر اساس سایز و ابعاد محیط در نظر گرفته شود. در ایجاد نمایی زیبا و جذاب در دکوراسیون و نوع چیدمان، برقراری هارمونی و تعادل در محیط حرف اول را می ‌زند. چرا که برهم خوردن تعادل فضای دکوراسیون، سبب به وجود آمدن ناهماهنگی های بصری و بی نظمی می شود.

انتخاب مبل برای رستوران به نوعی سرمایه گذاری به منظور فروش بیشتر و جلب مشتری زیادتر می باشد. میزان راحتی و لذت بردن مشتری هنگام نشستن بر روی مبل رستوران، در بازگشت یا عدم بازگشت او به محیط رستوران بسیار تاثیرگذار است.

تاثیر مبل رستورانی بر روی مشتریان

مبل رستورانی باید سبک و سیاق فضای چیدمان و نوع دیزاین را در مشتریان منعکس کند. در انتخاب مبل برای رستوران باید پارامترهایی نظیر محدودیت های فضایی، قابلیت کارایی و نوع کاربری، طراحی و قیمت مورد توجه واقع شود. چیدمان و نوع دکوراسیون فضای داخلی رستوران، نماینده ای از صاحبان و دست‌ اندرکاران  آن محسوب می گردد.

دکور رستوران باید در نگاه و چشم مشتری احساس خوب و خوشایند را ایجاد نماید. همچنین نحوه دیزاین و چیدمان رستوران باید به گونه ای باشد که درک این فضا برای مشتری میسر گردد. هر سبکی که برای چیدمان رستوران در نظر گرفته می شود، انتخاب مبلمان نیز باید متناسب با همان فضای طراحی شده صورت بگیرد.

ویژگی ها و خصوصیات انتخاب مبل برای رستوران

اولین نکته بارز و تاثیرگذار در انتخاب مبل برای رستوران، توجه به کیفیت و استحکام مبل می باشد. پایه های مبل به عنوان یکی از اجزای تاثیر گذار در ثبات و نگهداری آن، باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. مبل رستورانی در هنگام نشستن بر روی آن باید از ایستایی و مقاومت لازم بهره ببرد. قسمت پشتی و نشیمن مبل به منظور استفاده کاربر، مناسب است که از نرمی و انعطاف پذیری لازم برخوردار باشد.

تمرکز کردن بر روی عملکرد و راحتی مبل رستورانی باید در دستور کار قرار بگیرد. انتخاب مبل برای رستوران باید بر اساس اصول استاندارد و مطابق با  قواعد ارگونومی بدن انسان انجام شود. امروزه مبل های رستورانی به دلیل مطابقت داشتن با سلیقه های گوناگون، در طرح ها و رنگهای متنوع و مختلف به کاربران و استفاده کنندگان آن  ارائه می شود.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب مبل برای رستوران

استاندارد بودن انتخاب مبل برای رستوران، یکی از عواملی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد. نشستن بر روی صندلی های بی کیفیت و غیر استاندارد، سبب ایجاد فشار بر روی ستون فقرات شده که در دراز مدت مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می آورد. انتخاب مبل استاندارد و با کیفیت علاوه بر راحتی، سلامتی ستون فقرات را نیز با خود به دنبال دارد.

راحتی و زیبایی مبل رستورانی با جنس و کیفیت آن رابطه عمیق و تنگاتنگی دارد. بر همین اساس در هنگام انتخاب مبل رستورانی باید در این زمینه دقت و حساسیت کافی را به خرج داد. قسمت نشیمن مبل نیز باید از راحتی قابل ملاحظه ‌ای برخوردار باشد.

در این زمینه می توان با کشیدن دست بر روی سطح مبل نرمی و انعطاف پذیری آن را مورد بررسی قرار داد. همچنین با انجام این کار ناهمواری و خرابی مبل رستورانی مشخص می گردد. در انتخاب مبل برای رستوران باید به کیفیت و نحوه اتصال پایه های مبل نیز دقت کافی شود. در صورت وجود سطحی ناهموار یا نامطلوب در پایه های مبل رستورانی، کیفیت و دوام آن به شدت پایین می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

روش های رایج در اندازه گیری رطوبت چوب

رطوبت سنج ها ابزارهایی ضروری برای جلوگیری از ایجاد معایبی مانند هم کشیدگی، اعوجاج و ناودانی شدن در چوب هستند.
در حال حاضر دو نوع رطوبت سنج بصورت بدون پین و دارای پین در بازار موجود هستند که برای اندازه گیری رطوبت چوب از آنها استفاده می شود و هر کدام از آنها از معایب و مزایایی برخوردارند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
در هر دو نوع رطوبت سنج ذکر شده، نوع گونه چوبی از اهمیت خاصی برخوردار است.

رطوبت سنج های بدون پین با استفاده از تکنیک های الکترومغناطیسی عمل کرده که تراکم را در میدان سه بعدی زیر پد اندازه گیری کرده و میانگین آن را نشان می دهد.
این نوع رطوبت سنج ها از طریق انحراف موج الکترومغناطیسی ناشی از مواد اسکن شده رطوبت چوب را اندازه گیری می کنند.

درجه حرارت چوب در اندازه گیری رطوبت با رطوبت سنج های بدون پین تاثیر نمیگذارد.
یکی دیگر از مزیت های این نوع رطوبت سنج، اندازه گیری رطوبت تعداد زیادی تخته در زمانی کوتاه است و اینکه بعد از اندازه گیری رطوبت، هیچگونه علامتی مانند سوراخ ناشی از فرو رفتن پین ها روی سطح چوب ایجاد نمی شود.

در ضمن به یاد داشته باشید که رطوبت تخته هایی که با این نوع رطوبت سنج اندازه گیری می شوند، باید دارای سطحی صاف، هموار و نازک باشند، و اما رطوبت سنج های دارای پین، از طریق اندازه گیری مقاومت الکتریکی بین دو پین رطوبت چوب را تعیین می کنند.

میزان مقاومت الکتریکی چوب با رطوبت تغییر می کند.
اگر چوب گرم یا سرد باشد، مقاومت الکتریکی در چوب تغییر می کند.
بنابراین برای اندازه گیری رطوبت با این نوع رطوبت سنج ها، اصلاح دما نکته ای بسیار مهم است.

 

منبع: ماهنامه صنایع چوب، مبلمان و کاغذ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

ناهارخوری سلطنتی

ناهارخوری سلطنتی : یکی از جلوه های زیبا و ماندگار دکوراسیون داخلی منزل استفاده از چیدمان مناسب و پر طرفدار ناهار خوری مدرن در کنار ترکیب رنگ های بدیع مدرن و کلاسیک می باشد. هر چند اگر به دکوراسیون کلاسیک بیشتر نظر داشته باشیم لازم است تا این دکوراسیون با ناهارخوری سلطنتی ما هم به اصطلاح از نوعی هارمونی و یا به قول امروزی ها ست بودن برخوردار باشد.

ناهارخوری سلطنتی

با انواع ناهارخوری سلطنتی شگفتی را کامل کنید!.

طبیعتا امروزه یکی از انتخاب هایی که هنوز هم مشتری ایرانی از آن لذت می برد انواع ناهارخوری سلطنتی می باشد که می تواند با ذائقه و فرهنگ ایرانی نیز تا حدود زیادی تناسب داشته باشد. وجود ریزه کاری ها و ظرافت های هنری به کار رفته در این نوع مبلمان زیبا و پرکاربرد موجب شده است تا تولیدکنندگان ایرانی نیز در کنار وجود سایر رقبا در بازار تولید خودی نشان دهند.

استفاده از خلاقیت در ترکیب مبلمان سلطنتی و ناهارخوری سلطنتی و تزئینات چشم نواز در دکوراسیون منزل می تواند به هر بیننده ای حس دلنشینی القا کند. البته پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما نمی توانید در خرید و انتخاب انواع ناهارخوری سلطنتی تصمیم قطعی بگیرید حتما از خدمات مشاوره ای که در فروشگاه های معتبر وجود دارند استفاده کنید.

حتی می توانید تا قبل از آن چرخی در اینترنت بزنید و با مطالب متعددی در این زمینه آشنا شوید و اطلاعات خودتان را در خصوص انواع ناهارخوری سلطنتی بالا ببرید. البته اگر در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی کنید قطعا می توانید در پایان کار حتما تردید هایتان را کنار بگذارید و با خیال راحت یک میز سلطنتی شیک و بادوام را خریداری نمایید. پس عجله نکنید و با ما همراه باشید.

چرا ناهارخوری؟

نشستن روی زمین  به صورت دو زانو چهار زانو به ما ایرانیان احساس راحتی بیشتری می دهد در حالی که به مرور زمان و به خصوص با بالاتر رفتن سن متوجه می شویم که این نوع نشستن می تواند آسیب هایی را برای ما به همراه داشته باشد. خم شدن بیش از حد و نیز عدم راحتی و آسودگی در هنگام غذا خوردن یکی از مشکلاتی است که برای ما پیش می آید.

هر چند این روش هنوز هم در اغلب منازل ما مورد استفاده قرار می گیرد ولی لازم نیست دیگر بیشتر از این سلامتی خودتان را به خطر بیندازید. وجود انواع ناهارخوری سلطنتی که از نمونه های کلاسیک و پرفروش این محصول به شمار می رود می تواند پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه باشد.

شما می توانید با خیال راحت و بدون کوچکترین فشاری به خودتان از غذا خوردنتان لذت ببرید. این کار می تواند مانع دردهای زانو و اعصاب سیاتیک شما شود و در ضمن به فضای داخلی اتاق پذیرایی یا حتی آشپزخانه شما رنگ و رونق دیگری ببخشد.

انواع ناهارخوری سلطنتی به عنوان یک انتخاب مناسب برای خانواده ایرانی دارای ابعاد و سرویس های مختلفی می باشد که با توجه به تعداد افراد و نیز کیفیت محصول طرح های مورد نظرتان را می توانید سفارش داده و یا خریداری نمایید.

مثل نشستن روی پر قو...

مبلمان های سلطنتی که در منزل وجود دارند معمولا از ناهارخوری مشابهی نیز برخوردار هستند. طراحان دکوراسیون می توانند کنتراست  و سایر ویژگی های زیبایی شناسی مبلمان سلطنتی را با ناهارخوری سلطنتی برقرار کنند. ویژگیهای انواع مبلمان سلطنتی که از آن یک محصول منحصر به فرد و در نوع خود مقرون به صرفه  ساخته است عبارتند از:

1-استحکام و دوام انواع ناهارخوری سلطنتی

2-تنوع در رنگ و مدل

3-گارانتی

4-متناسب با سلیقه مشتری

5-قیمت مناسب

6-زیبایی و ظرافت

مشخصات فنی سرویس ناهارخوری سلطنتی

اصولا سرویس ناهارخوری سلطنتی با توجه به تعداد افراد و نیز موارد استفاده به دو طریق سفارش مستقیم مشتری و یا انتخاب محصول در فروشگاه های حضوری و آنلاین انجام می گیرد. سرویس ناهارخوری سلطنتی معمولا دارای 4 صندلی، 6، 8 یا تعداد بیشتری بوده و از یک میز مستطیلی شکل و یا گرد تشکیل شده است.

ارتفاع صندلی ها حداقل 50 سانتیمتر بیشتر بوده و پایه های میز و صندلی ها به دو صورت فلزی یا چوبی می باشد. معمولا پایه هایی که پرس شده باشند از پایه هایی منبت کاری شده  که به منظور محکم کردن آن از پیچ استفاده شده است بهتر هستند.

جنس صندلی و میز ناهارخوری می تواند از چوب، استیل یا شیشه باشد.  اگر فکر می کنید ناهارخوری سلطنتی و مدل های متنوع آن می تواند جایی در منزلتان داشته باشد می توانید هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما از انواع طرح ها و مدل های این محصول بی نظیر دیدن کرده و انتخاب هوشمندانه ای را تجربه کنید.

 

نمونه های دیگر ما

شما با بازدید از سایت ما همچنین می توانید از سایر نمونه های ناهارخوری سلطنتی و ناهارخوری کلاسیک نیز بازدید کنید. همچنین خرید انواع ناهارخوری ارزان یا ناهارخوری دست دوم نیز از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. برخی از انواع ناهارخوری جدید این سایت عبارتند از:

ناهارخوری ال، ناهارخوری اپن، ناهارخوری ام دی اف و سایر نمونه هایی که می توانید از سایت ما خریداری نمایید. به دیدار ما بیایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

ناهارخوری رنگارنگ

ناهارخوری رنگارنگ : انتخاب دقیق و اصولی یک میز ناهارخوری و تناسب آن با سایر عناصر دکوراسیون می تواند زیبایی دوچندانی را برای محیط به ارمغان آورد. میز های ناهارخوری در رنگ ها و انواع متفاوتی روانه بازار می شوند. یکی از طرح های زیبا برای میز ناهارخوری، ناهارخوری رنگارنگ می باشد که در ادامه بررسی بیشتری بر روی آن صورت می گیرد.

ناهارخوری رنگارنگ

یکی از وسایل تاثیر گذار در دکوراسیون یک آشپزخانه یا به صورت کلی یک منزل، میز ناهارخوری مورد استفاده است. انتخاب دقیق و اصولی یک میز ناهارخوری و تناسب آن با سایر عناصر دکوراسیون می تواند زیبایی دوچندانی را برای محیط به ارمغان آورد.

میز های ناهارخوری در رنگ ها و انواع متفاوتی روانه بازار می شوند که انتخاب نوع و رنگ مناسب دارای اهمیت بالایی برای زیباتر دیده شدن محیط می باشد. یکی از طرح های زیبا برای میز ناهارخوری، ناهارخوری رنگارنگ می باشد که در ادامه بررسی بیشتری بر روی آن صورت می گیرد.

داشتن روحیه خوب

برخورداری از یک میز ناهارخوری که متفاوت از مدل های مرسوم ناهارخوری باشد، می تواند جذابیت زیادی را ایجاد کند و روحیه افراد را تغییر دهد. این تفاوت بیان شده در هر جایی از میز می تواند وجود داشته باشد، اما یکی از مهمترین قسمت هایی که این تفاوت را ایجاد می کند، طرح بندی یا رنگ بندی میز ناهارخوری می باشد. تحقیقات روانشناسی بسیاری نشان داده اند که وسایل و رنگ ها می توانند تاثیر بسیاری را بر روی روحیه و نحوه برخورد افراد بگذارند.

یک ناهارخوری رنگارنگ می تواند روحیه افرادی که هر روز، چند بار از آن استفاده می کنند را بسیار بهبود بخشیده و حس شادی و رضایت مداومی را در افراد ایجاد کند که قطعا این حس خوب می تواند بر تمام لحظات و ساختار زندگی افراد تاثیر مثبت خود را بر جای بگذارد. اساسا یکی از فواید خوردن غذا جدا از اینکه برای جسم لازم و ضروری است، تاثیری است که بر روحیه ما می گذارد و اگر این فرایند به صورت دسته جمعی انجام شود تاثیر آن چند برابر می شود.

حال همین تاثیر را به اضافه یک میز ناهارخوری رنگارنگ و شاد کنید و ببینید چقدر می تواند در ایجاد روحیه خوب در افراد نقش مثبتی را بازی کند. استفاده از ناهارخوری رنگارنگ که متشکل از طرح ها و رنگ های شاد و روشن باشد در ایجاد روحیه شاد در افراد تاثیر بسزایی دارد. همواره به این جمله توجه داشته باشید که رنگ ها می توانند در روحیه شما معجزه کنند. پس هیچگاه از کنار رنگ ها ساده عبور نکنید و سعی کنید بهترین و مناسب ترین رنگ ها را در سراسر زندگی خود استفاده کنید.

هماهنگی با دکوراسیون

از آنجا که یکی از اصول انتخاب میز ناهارخوری هماهنگی آن با سایر وسایل و دکوراسیون می باشد، پس در هنگام انتخاب ناهارخوری رنگارنگ باید به این اصل نیز توجه کرد و تا حد امکان از رنگ هایی در طرح ناهارخوری استفاده کرد که همخوانی و هماهنگی کاملی با دکوراسیون شما داشته باشد و باعث زیباتر شدن محیط پیرامون خود گردد، نه این که یک تافته جدا بافته در دکوراسیون شما محسوب شود. اما به طور کلی این محصول می تواند به راحتی با هر دکوراسیونی خود را منطبق کند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتخاب نوع و شکل میز ناهارخوری

بحث طرح و رنگ بندی میز ناهارخوری از بحث نوع و شکل آن کاملا متفاوت است. برای این منظور شما باید با انواع و اشکال هندسی مختلف که در ساخت میز های ناهارخوری مورد استفاده قرار می گیرند آشنایی داشته باشید. میز های ناهارخوری در انواع مختلف چوبی، فلزی، پلاستیکی، MDF، مواد تلفیقی و مواد بازیافتی به بازار عرضه می شوند که هر کدام از این انواع، مزیت ها و نواقص مخصوص به خود را دارا هستند.

همچنین رایج ترین اشکالی که برای میز های ناهارخوری مورد استفاده قرار می گیرد شامل دایره، مستطیل، مربع و بیضی هستند. این که شما چه نوع و چه شکلی از میز ناهارخوری را برای محیط خود انتخاب می کنید بستگی زیادی به فاکتور های سلیقه شخصی شما، طراحی دکوراسیون منزل، بودجه و اهداف خرید شما از محصول مورد نظر دارد. بعد از این که شما تمام این 4 فاکتور را برای خود مشخص نمودید می توانید به داشتن خریدی موفق و رضایت بخش امید حاصل کنید.

خرید ناهارخوری رنگارنگ

همواره استفاده از مدل های متفاوت و خاص با این که جذابیت ویژه ای دارد، اما در خرید و انتخاب ممکن است شما را دچار مشکل کند، زیرا که مدل های متفاوت و غیر رایج همواره به سختی در بازار پیدا شده و برای تهیه آن ها باید فرایند خرید زمانبری را تجربه کرد.

اما راه ساده تری نیز برای تهیه اینگونه محصولات وجود دارد و آن سفارش محصول مورد نظر به سازندگان مربوطه است. این روند باعث سهولت دسترسی ما به کالای مورد نظر خودمان می شود. ناهارخوری رنگارنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

ناهارخوری رستورانی

ناهارخوری رستورانی : انتخاب ناهارخوری برای یک رستوران از مهمترین قسمت های طراحی دکوراسیون یک رستوران می باشد. اولین موردی که نظر هر مشتری را در یک رستوران به خود جلب می کند دکوراسیون و به تبع ناهارخوری در نظر گرفته شده برای رستوران است. انتخاب ناهارخوری مناسب و زیبا برای یک رستوران تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری ها و افزایش مراجعه به رستوران دارد.

ناهارخوری رستورانی

انتخاب ناهارخوری برای یک رستوران از مهمترین قسمت های طراحی دکوراسیون یک رستوران می باشد. اولین موردی که نظر هر مشتری را در یک رستوران به خود جلب می کند، دکوراسیون و به تبع، ناهارخوری در نظر گرفته شده برای رستوران است. انتخاب ناهارخوری مناسب و زیبا برای یک رستوران تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری ها و افزایش مراجعه به رستوران دارد. در این نوشتار قصد داریم تا درباره نحوه انتخاب ناهارخوری رستورانی مناسب بحث کنیم.

 ارتفاع مناسب ناهارخوری رستورانی

ناهارخوری رستورانی باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد، به گونه ای که فردی که پشت میز ناهارخوری می نشیند باید ارتفاع میز، تا قفسه سینه او باشد. چنانچه این فاصله بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد باعث ناراحتی و عدم رضایت مشتری می شود. میز ناهارخوری با ارتفاع کم باعث خم شدن زیاد مشتری و میز ناهارخوری بلند باعث عدم تسلط مشتری به غذا می شود که هر دو حالت آزار دهنده هستند.

مناسب بودن نشیمن صندلی ناهارخوری

استفاده از صندلی های بدون پشتی و نشیمن، اگر چه قیمت تمام شده پایینی دارد ولی نشستن طولانی مدت بر روی آن باعث ناراحتی مشتری و نارضایتی از غذا حتی در صورت با کیفیت بودن آن می شود، چرا که مشتری بر غذایی که می خورد تمرکز ندارد. بهترین صندلی برای یک ناهارخوری، دارای نشیمنی و پشتی نرم و عرض بیش از 50 سانتی متر است.

پایه های ناهارخوری رستورانی

از آنجا که در رستوران ها میز و صندلی ها بیش از حد جابجا می شوند، داشتن پایه های مقاوم و بی سر و صدا برای یک ناهارخوری رستورانی بسیار لازم و ضروری است. اگر ناهارخوری پایه های نامناسبی داشته باشد باعث ایجاد صدای آزار دهنده هنگام حرکت آن می شود که می تواند با اعصاب و روان مشتری های رستوران بازی کند. همچنین پایه های بی کیفیت به مرور زمان ضعیف شده و می شکنند که هزینه های زیادی را به رستوران تحمیل می کنند.

انتخاب جنس مرغوب برای ناهارخوری رستورانی

ناهارخوری های متنوع و ساخته شده از مواد مختلفی در بازار وجود دارند. برای خرید یک ناهارخوری رستورانی دقت کنید که از جنس مرغوب برای آن استفاده شده باشد. مزیت ناهارخوری جنس چوبی، زیبایی، کیفیت بالا و قابلیت رنگ پذیری کامل و نقص آن، عدم مقاومت در برابر رطوبت است.

مزیت محصول جنس MDF و ملامینه، قیمت مناسب و معایب آن، عدم مقاومت در برابر رطوبت، تنوع کم و عمر پایین است. مزیت ناهارخوری جنس فلزی، قیمت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت و عمر بالا و معایب آن، تنوع کم و جدا شدن پایه از شیشه به مرور زمان است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هر نوع جنسی که برای ناهارخوری استفاده می کنید باید مرغوب باشد. برای مثال اگر از جنس چوب استفاده می کنید تا حد امکان سعی کنید از جنس چوب راش یا گردو باشد، زیرا این چوب ها مقاوم ترین نوع چوب را در میان نمونه های دیگر دارا می باشند.

انتخاب شکل ناهارخوری

ناهارخوری ها به شکل های متنوعی همچون مستطیل، مربع، دایره و بیضی در بازار وجود دارند. استفاده از شکل های لبه دار مثل مستطیل و مربع فضای کمتری را اشغال کرده و در بیشتر طراحی های امروزی به خوبی قرار می گیرد و برای محیط های رستورانی مناسب تر هستند. در مقابل شکل های بدون لبه مثل دایره و بیضی فضای بیشتری را اشغال کرده اما دسترسی بهتری را به نقاط مختلف میز برای مشتری ایجاد می کنند. شکلی که برای ناهارخوری رستوران انتخاب می کنید باید متناسب با فضای رستوران شما باشد.

خرید ناهارخوری رستورانی

با توجه به این که ناهارخوری های موجود در محیط رستوران، روزانه به کرات مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت ناهارخوری اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین در انتخاب این محصول برای رستوران باید کیفیت را بر قیمت ترجیح داد و زیاد به فکر خرید محصول ارزان قیمت و بی کیفیت نبود، زیرا که استفاده از محصولات بی کیفیت هزینه زیادی را در آینده به رستوران تحمیل خواهد کرد، چه وسایل زود خراب شوند و چه به علت نامناسب بودن محصول باعث کاهش مشتری های رستوران گردند.

فاکتور مهم دیگر زیبایی ناهارخوری مورد نظر برای رستوران است، زیرا همانگونه که گفته شد زیبایی اولین چیزی است که در یک رستوران مشتری ها را به خود جلب می کند و کیفیت غذای رستوران در مرتبه بعدی، مشتری را به خود جلب کرده و بیشتر عامل نگهداری مشتری به عنوان یک مشتری ثابت برای رستوران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

ناهارخوری دست دوم

ناهارخوری دست دوم : می دانم که قبول دارید بعضی چیزها آسان به دست نمی آیند. مثلا شاید بتوان یک شمعدان برنزی قدیمی یا نقره ای را به راحتی توی سمساری های تهران یا هر شهر دیگری جستجو کرد و به نتیجه مطلوب رسید. حتی می توان بعضی چیزها مثل ماشین های قدیمی را هم دوباره پیدا کرد.

ناهارخوری دست دوم

خرید و فروش انواع سرویس ناهارخوری دست دوم

می دانم که قبول دارید بعضی چیزها آسان به دست نمی آیند. مثلا شاید بتوان یک شمعدان برنزی قدیمی یا نقره ای را به راحتی توی سمساری های تهران یا هر شهر دیگری جستجو کرد و به نتیجه مطلوب رسید. حتی می توان بعضی چیزها مثل ماشین های قدیمی را هم دوباره پیدا کرد.

با این همه سرویس ناهارخوری دست دوم یکی از محصولاتی به شمار می رود که لازم است تا در مورد خرید آن عجله نکنید. به طور کلی هر نوع وسیله یا لوازم خانگی که به نوعی در چیدمان منزل و یا دکوراسیون داخلی منزل نقش اساسی دارند باید با احتیاط و شناخت کامل  انتخاب شده و یا خریداری گردند.

امروزه به لطف فضای مجازی و اینترنت فروشگاه های معتبری که در خرید و فروش ناهارخوری دست دوم  و سایر لوازم خانگی فعالیت دارند هم کم نیستند ولی باز هم بهتر است با حساسیت بیشتری در این مورد عمل کنید.

گام نخست:  مراحل خرید ناهارخوری دست دوم

برای این که بتوانید میز ارزان و با قیمت مناسب را پیدا کنید توصیه می کنیم  در گام نخست بر اساس زمان بندی خاصی عمل کنید. بهترین راه برای این کار در اختیار داشتن لیستی از سمساریها یا مراکز خرید و فروش اجناس و لوازم خانگی دست دوم هستند.

می توانید به سوابق این مراکز و فروشگاه ها هم مراجعه کنید. هر زمان که به ناهارخوری دست دوم مناسب و مورد نظرتان دست پیدا کردید وارد فاز دوم خریدتان می شوید. البته مشاهده از نزدیک می تواند مزایای بیشتری از خریدهای آنلاین داشته باشد.

مثلا می توانید عیب و ایرادهای ناهارخوری ها را از نزدیک ببینید و سپس با توجه به مشاهدات خودتان به نتیجه قطعی برسید. حتی چانه زدن و تخفیفات هم در این روش بیشتر جواب می دهد. بنابراین حتما قبل از خرید لازم است تا انواع ناهارخوری دست دوم را از حیث سلامت و یا سایر نواقص از نزدیک مشاهده نمایید. هر چند امروزه فروشگاه های آنلاین معتبری نیز وجود دارند که سلامت محصول در آنها به نوعی تضمین شده است.

گام دوم: بازدید از معروفترین فروشگاه های آنلاین

یعنی شما می توانید از این فروشگاه ها بدون اتلاف وقت و یا هزینه های ایاب و ذهاب در ظرف چند دقیقه انواع ناهارخوری دست دوم خود را با کیفیت عالی خریداری نموده و درب منزل دریافت نمایید.

همانطور که اشاره کردیم مشغله های روزانه و سایر مشکلات فردی و روزمره مانع حضور فرد در فروشگاه های مختلف شده و در نتیجه فرصتی برای خرید این محصولات برای وی فراهم نمی شود.

انواع ناهارخوری دست دوم نیز به دلیل این که تا پیش از این به نوعی مورد استفاده قرار گرفته اند می توانند حساسیت های خاصی را از جانب مشتریان به دنبال داشته باشند. ولی خرید در سایت های معتبری مانند سایت ما امکان بهره مندی از سلامت کالا را به شما  می دهد.

گام سوم: مقایسه کنید.

یعنی در واقع شما از مقایسه انواع ناهارخوری دست دوم موجود در فروشگاه های مختلف و متعدد شهر به این نتیجه می رسید که این قیمت ها نه تنها تفاوت چندانی با هم ندارند بلکه در بسیاری موارد قیمت ناهارخوری دست دوم موجود در وب سایت های فروشگاهی آنلاین بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر می باشد. مواردی که می تواند در تعیین قیمت میز تاثیر بگذارند عبارتند از:

1-    رنگ و مدل ناهارخوری دست دوم: معمولا ناهار خوری هایی که مدت زمان کمتری از ان استفاده شده باشد و دارای طرح های جذاب و رنگ بندی متنوع باشد به خصوص از رنگ های آبی، قرمز یا سبز تشکیل شده باشند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

2-    جنس ناهارخوری دست دوم: مشتریان تمایل دارند تا انواع ناهارخوری دست دوم که از جنس چوب یا استیل  باشند را بر سایر نمونه ها ترجیح می دهند. ناهارخوری هایی از جنس شیشه در درجات بعد قرار می گیرند. جنس رویه صندلی نیز که غالبا از پارچه ابریشمی و نرم است بر سایر رویه ها از قبیل چرم ترجیح داده می شود.

3-    قیمت ناهارخوری دست دوم: قیمت مناسب می تواند یکی دیگر از عوامل جذب مشتریان به این محصول به خصوص در فروشگاه های آنلاین باشد. این قیمت با توجه به جنس و تعداد صندلی ها یا ست آن تعیین می شود.

4-    برند: معمولا برند یک محصول حتی در ناهارخوری دست دوم نیز می تواند تعیین کننده باشد که امروزه برندهای  نیز در این زمینه فعالیت های درخشانی دارند.

نمونه های دیگر ما

شما با بازدید از سایت ما همچنین می توانید از سایر نمونه های ناهارخوری سلطنتی یا ناهارخوری کلاسیک نیز بازدید کنید. همچنین خرید انواع ناهارخوری ارزان یا ناهارخوری دست دوم نیز از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. برخی از انواع ناهارخوری جدید این سایت عبارتند از:

ناهارخوری ال، ناهارخوری اپن، ناهارخوری ام دی اف و سایر نمونه هایی که می توانید از سایت ما خریداری نمایید. به دیدار ما بیایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

ناهارخوری جلومبلی

ناهارخوری جلومبلی : در این مطلب ما به شما راهنمایی­هایی از دکوراسیون داخلی می­دهیم. بنابراین اگر نمی­دانید که چگونه دکوراسیون داخلی خانه را شروع کنید یا در فکر بودجه خود برای این­کار هستید، این مقاله را مطالعه کنید. ما برای شما ترفندهایی آماده کردیم که به مشکلات شما جواب می­دهد. درنهایت به شما برای خرید ناهارخوری جلومبلی و انتخاب آن نکاتی را بیان می­کنیم. 

ناهارخوری جلومبلی

در این مطلب از ناهارخوری جلومبلی نکاتی را بیان می­کنیم و برای انتخاب و خرید ناهارخوری­ جلومبلی ایده­هایی داریم و راهنمایی­های در این زمینه و دکوراسیون داخلی برای شما آماده کرده­ایم. بنابراین اگر می­خواهید که لوازم و اثاثیه­ای مانند ناهارخوری جلومبلی بخرید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

ناهارخوری جلومبلی در دکوراسیون داخلی

ممکن است که شما مدتها باشد که در فکر تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود باشید، اما بنا به دلایلی از جمله عدم آگاهی و نداشتن برنامه­ ای مشخص برای این کار یا نداشتن بودجه کافی  تغییر دکوراسیون داخلی خانه را بیخیال شده­اید. حقیقت این است که شاید شما فقط احتیاج به منابع و مقاله ­ای بوده ­اید که شما را از نکات و ترفندهای کم ­هزینه این کار آگاه کند. زمانیکه شما به اندازه کافی اطلاع کسب کنید، به­ راحتی متوجه می­شوید که  تغییر دکوراسیون داخلی خانه ساده­تر از چیزی است که در ذهن­تان داشته­اید.

استارت بزنید!!

بنابراین از این تغییر و استارت زدن کار دکوراسیون داخلی نترسید. گاهی فقط کافیست زمانیکه سبک مورد علاقه خود را می­شناسید، چند نکته و راهنمایی از طراحان دکوراسیون داخلی که برای شما پیشنهاداتی دارند، گوش دهید و همچنین عالی می­شود اگر به سراغ تجربه­های کسب شده در این زمینه بروید.

برای مثال بگذارید چند ترفند بسیار ساده را برایتان شرح دهم که بسیار راهگشا می­باشند اما بسیاری از افرادی که می­خواهند دکوراسیون داخلی را برای بار اول انجام دهند، این موضوع را نمی­دانند. درحالیکه همین راهنمایی­های ساده به آنها کمک بزرگی می­کند. نکته اول اینکه اگر سردرگم­اید و تصمیم نگرفته­اید که دکوراسیون داخلی خانه را از کجا شروع کنید و مدام نظرتان تغییر می­کند، پیشنهاد ما این است که از یک اتاق یا  قسمتی از یک اتاق کارتان را استارت بزنید. برای مثال اگر تصمیم گرفتید که تغییر دکوراسیون داخلی خانه را با یکی از اتاق خواب­ها شروع کنید و نمی­دانید از کدام قسمت اتاق خواب شروع کنید، به سراغ قفسه­ها و کمدهای آن بروید.

برنامه ریزی صحیح

برای کسانی که بنا به دلایلی برنامه کمی فشرده برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه تعیین کرده­اند، راه نجات و سرعت بخشی به پروسه برنامه­ ریزی­های انجام شده توسط خودشان شروع تغییر دکوراسیون داخلی خانه از اتاق ناهارخوری می­باشد. زیرا که لوازم و اثاثیه­های این اتاق نسبت به سایر اتاق­ها کمتر است و تغییر دکوراسیون داخلی آن زودتر انجام می­شود.

در مورد بودجه و نگرانی­های مالی که ممکن است در ذهن­تان باشد و ممکن است فکر کنید که با بودجه­ای که دارید کار تغییر دکوراسیون داخلی خانه شما خوب پیش نخواهد رفت. ممکن است فکر کنید که در نهایت بعد تغییر دکوراسیون داخلی به نتیجه دلخواه خود نرسید. باید به شما بگویم که در این مورد هم نکاتی برای شما داریم که دانستن آنها خالی از فایده نخواهد بود.

انتخاب طرح نهایی بر اساس بودجه

شما در ابتدا که سبک دکوراسیون داخلی موردنظر خود را انتخاب می­کنید و مطابق با فضایی که دراختیار دارید و بودجه فعلی­تان می­توانید به دکوراسیون دلخواه خود برسید. چرا که در دکوراسیون داخلی نیاز نیست تمامی لوازم فضای موردنظر یا اتاق­تان را نو یا تعویض کنید. بلکه شما با کمک سبک دلخواهی که انتخاب کرده­اید، برای مثال سبک مدرن و تغییر نحوه چیدمان اثاثیه­ها و تعویض چند قطعه از قطعات قدیمی اتاق با  لوازم جدید کار تغییر دکوراسیون داخلی خود را کامل کنید.

بنابراین فکر نکنید که زمانیکه بخواهید تغییر دکوراسیون داخلی بدهید، باید بودجه کلانی برای این کار کنار بگذارید و تمامی لوازم را تغییر دهید. از طرفی هم در زمینه انتخاب و خرید نباید سخت بگیرید. بلکه در درجه اول همیشه کیفیت اثاثیه­ای که می­خرید و سپس قیمت را در اولویت بگذارید.

پیشنهاد ما به شما این است که در بین فروشگاههای مناسب با اجناس باکیفیت جستجو کنید و نزدیک­ترین و مناسب­ترین گزینه را با توجه به کیفیت و بودجه خودتان انتخاب و خرید کنید. پس در خرید لوازم و اثاثیه هم دقت کنید. چرا که قرار است این لوازم در دکوراسیون داخلی شما قرار گیرند و برای مدتی از آنها استفاده کنید.

استفاده از ناهارخوری جلومبلی

یکی از لوازمی که درکار تغییر دکوراسیون داخلی به­کار می­آید و بیشتر افراد تمایل به خرید یا تعویض آن دارند، ناهارخوری جلومبلی میباشد. ما در ادامه به چند نکته برای انتخاب ناهارخوری جلومبلی مناسب فضای مدنظرتان در تغییر دکوراسیون داخلی اشاره می­کنیم.

نکته اول در انتخاب ناهارخوری جلومبلی اندازه آن می­باشد ناهارخوری جلومبلی باید همان ارتفاع مبل را داشته یا از آن کوتاه­تر باشد.

نکته دوم شکل ناهارخوری جلومبلی می­باشد. بر اساس شکل مبل ناهارخوری جلومبلی خود را انتخاب کنید. برای مبلمان مستطیلی یا ال-شکل ناهارخوری جلومبلی باید به مستطیلی باشد. برای مبلمان کوچک­تر که حالت نشستن مربعی دارد، ناهارخوری جلومبلی مربعی را انتخاب کنید و اگر می­خواهید از حالت یکنواختی نداشته باشد از ناهارخوری جلومبلی بیضی یا دایره­ای شکل استفاده کنید.

نکته سوم در انتخاب ناهارخوری جلومبلی استایل یا سبک می­باشد. برای اتاق نشیمنی با سبک دکوراسیون سنتی یک ناهارخوری جلومبلی کلاسیک و ظریف که از جنس چوب یا برنج ساخته شده باشد، مناسب فضا است. درحالیکه برای اتاقی با سبک دکوراسیون مدرن بهترین گزینه یک ناهارخوری جلو مبلی شیشه­ای با فلز براق می­باشد.

نکته چهارم در پروسه این انتخاب جنس ناهارخوری جلو مبلی است. به غیر از چوب رایج­ترین و ارزان­ترین متریال فایبرگلاس( ام دی اف) می­باشد. ناهارخوریهای جلومبلی شیشه­ای و فلزی هم مستحکم هستند و تمیز کردن آنها از جنس چوبی راحت­تر است. سنگ مرمر، لوسیت و اکریلیک هم گزینه­هایی از ناهارخوری جلو مبلی هستند که  نگهداری از آنها آسان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

میز ناهارخوری گرد

میز ناهارخوری گرد : امروزه یکی از پرکاربردترین وسایلی که در آشپزخانه ها هر روزه مورد استفاده قرار می گیرد میز ناهارخوری می باشد. میز های ناهارخوری در شکل ها و انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام مزیت ها و نواقص خاص خود را دارا می باشند. یکی از زیباترین و متداول ترین نوع میز های ناهارخوری، میز ناهارخوری گرد یا دایره ای است.

میز ناهارخوری گرد

میز ناهارخوری گرد یا دایره ای، یکی از زیباترین و متداول ترین نوع میز های ناهارخوری، است که محبوبیت بیشتری را در میان تمام اشکال میز ناهارخوری دارد. در ادامه ویژگی ها و انواع مختلفی که این محصول می تواند داشته باشد را مورد بررسی قرار می دهیم.

هماهنگی با انواع سبک دکوراسیون

مزیت اصلی میز ناهارخوری گرد این است که معمولا با هر سبک طراحی دکوراسیون هماهنگی داشته و می تواند با هر مجموعه وسیله ای منطق و هماهنگ جلوه کند. علاوه بر این قرار دادن این میز ها در محیط حسی از بزرگی و فضای بیشتر را به بیننده القا می کند.

اما مشکلی که میزهای گرد دارند، این است که فضای بیشتری را نسبت به اشکال دیگر در محیط اشغال می کنند. به همین دلیل بهتر است که در محیط هایی که فضا به اندازه کافی وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرند. اما به طور معمول برای اتاق هایی که به صورت مستطیل یا مربع طراحی شده اند، استفاده از میز های لبه دار به جای میز های گرد توصیه می شود.

پوشش ظرفیت بیشتر

میز های گرد یا دایره ای انعطاف پذیری بالایی از خود نشان داده که می توان نفرات بیشتری را به دلیل گرد بودن میز به دور آن اضافه کرد، در حالی که در میز های ناهارخوری لبه دار به علت وجود لبه امکان افزودن نفرات بیشتر از ظرفیت میز عملا امکان پذیر نیست.

اما مشکلی که این نوع میز ها دارند این است که در صورت ابعاد بزرگ، دسترسی افراد به وسایل روی میز به خصوص قسمت های مرکزی آن دشوار می شود. برای حل این مشکل پیشنهاد می شود که از میز های ناهارخوری گرد چرخان استفاده کنید، زیرا که با چرخش میز از هر نقطه ای می توان به وسایل آن دسترسی پیدا کرد.

امکان برقراری ارتباط بهتر افراد

در میز ناهارخوری گرد، امکان برقراری ارتباط و تعامل افراد دور میز به مراتب بهتر از میز های لبه دار از جمله میز های مستطیلی است. زیرا در این حالت هر فرد فضای دید بیشتری را نسبت به حالتی که همان فرد دور یک میز لبه دار نشسته باشد به دست می آورد و به همین دلیل می تواند تعامل بیشتری با سایر افراد داشته باشد و به همین دلیل می توان بسیاری از جلسات را نیز در حین خوردن غذا و در دور میز برگزار کرد.

همچنین نشستن و برخاستن بر دور میز گرد بسیار راحت از میز های لبه دار است، چرا که به دلیل گرد بودن، فاصله حاشیه میز با دیوار یا اشیا دیگر بیشتر از میزهای لبه دار می شود.

خطر آسیب کمتر نسبت به میزهای لبه دار

در این میز ها به دلیل عدم وجود لبه امکان برخورد با آن به شدت کاهش یافته، حال این برخورد به انسان صدمه وارد کند یا این که برخورد باعث صدمه به میز شود، در هر دو صورت میز ناهارخوری گرد احتمال آسیب کمتری را نسبت به میز های لبه دار خواهد داشت. به طور ویژه اینگونه میز ها برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند، بسیار کم خطر هستند.

تعداد پایه کمتر در میز ناهارخوری گرد

پایه میز یکی از مواردی است که به شدت می تواند در هنگام نشستن و برخاستن افراد مزاحمت ایجاد کند و سبب نارضایتی افراد گردد. میز ناهارخوری گرد معمولا به دلیل اینکه تنها یک پایه مرکزی دارند، مزاحمتی را برای افرادی که از میز ناهارخوری استفاده می کنند، ایجاد نمی کند.

خرید میز ناهارخوری گرد یا دایره ای

در پایان باید گفت اگر میز ناهارخوری می خواهید که با هر نوع دکوراسیون شما هماهنگ باشد و بتوان در هنگام نشستن دور میز ارتباط بهتری را با سایرین داشت و احتمال آسیب کمتری داشته باشد، میز ناهارخوری گرد گزینه بسیار مناسبی می باشد. البته این نوع میز هم نواقص خاص خود مثل اشغال فضای بیشتر، جابجایی و دسترسی سخت تر در صورت ابعاد بزرگ را نیز دارد.

این میز ها به دلیل تنوع و محبوبیت زیادی که دارند به وفور در بازار یافت شده و پروسه خرید سختی را برای خریدار ایجاد نمی کنند. همچنین قیمت مناسب این نوع میز ها مزیتی دیگر برای آن محسوب می شود. با تمام این توضیحات یکی از بهترین مدل های میز ناهارخوری، مدل گرد یا دایره ای آن می باشد که در این نوشتار ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دادیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

میز ناهارخوری حصیری

میز ناهارخوری حصیری و صندلی های آن اغلب از الیاف ناهموار با بافت تولید می شوند به همین دلیل به کاربران خود حس استفاده از بامبو طبیعی را می دهد از این رو استفاده از این مدل غذاخوری تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. پارچه های استفاده شده به عنوان روکش صندلی های این مدل میز ناهارخوری جلوه زیبایی به آن ها می بخشد.

میز ناهارخوری حصیری

برترین مدل های میز ناهارخوری حصیری

امروزه یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های میز ناهارخوری، میز ناهارخوری حصیری می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده است و به صورت گسترده در بازار عرضه شده است. صندلی های این مدل میز ناهارخوری با صندلی دیگر مدل های میز ناهارخوری متفاوت است. اکثر مدل های میز ناهارخوری حصیری با استفاده از چوب راش و پارچه هایی با طرح های مختلف تولید شده اند که البته پارچه های مورد استفاده اغلب مازراتی و پورشه هستند. در ادامه با برخی از نکات مهم در رابطه با میز ناهارخوری حصیری آشنا خواهیم شد.

در هنگام انتخاب و خرید مدل این میز باید به نکات مهمی از جمله راحتی و زیبایی آن توجه نمود. انتخاب هوشمندانه بهترین مدل میز ناهارخوری حصیری باعث می شود استرس شما کاهش یافته و اتاق ناهارخوری شما به فضایی دلنشین تبدیل خواهد شد.

آشنایی با مشخصات فنی میز ناهارخوری حصیری

در تولید برخی از ناهارخوری های حصیری از اسکلت آلومینیومی، پارچه هایی با طرح ها و رنگ های مختلف از جنس های متفاوت استفاده می شود. الیاف به کار رفته در تولید این مدل میز ناهارخوری نیز می تواند از دو جنس مختلف الیاف گیاه خیزران و الیاف مصنوعی پلی پروپیلین یا پلی اتیلن باشد. اکثر الیاف های به کار رفته در تولید این مدل میز ناهارخوری ساخت دست سازندگان مبلمان می باشد. با توجه به نیاز بازار و سلیقه طراحان در تولید میز ناهارخوری حصیری از پارچه هایی با کیفیت بالا و عالی و ایده آل از لحاظ چرک تابی، دوام و زیبایی استفاده شده است.

برخی از تولید کنندگان ناهارخوری های حصیری قادر به تولید حتی یک صندلی با رنگ مورد علاقه شما می باشند. ناهارخوری حصیری در مکان های مختلف همچون رستوران ها و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گرفتند. شما می توانید ساعت های طولانی را با نشستن روی صندلی های حصیری این مدل میز ناهارخوری به صرف غذاهای متنوع مشغول شوید.

نحوه مراقبت از این میز و شستن آن ها

ü     برای شستن میز ناهارخوری حصیری کافیست از یک برس نرم استفاده نمایید و پس از این که آن را کاملاً مرطوب نمودید تمام صندلی های میز ناهارخوری را با استفاده از آن تمیز نمایید و پس از آن دوباره صندلی ها را با استفاده از دستمال خشک کنید.(دقت کنید برسی که برای تمیز کردن صندلی های میز ناهارخوری حصیری مورد استفاده قرار می دهید ایجاد پرز و پشم نکند.)

ü     برای تمیز کردن صندلی های میز ناهارخوری های حصیری همچنین می توانید از مواد پاک کننده ملایم و الکل استفاده نمایید.

ü     مقدار کمی پنبه را به مقدار بسیار کمی الکل آغشته کنید و به آرامی آن را روی لکه ها بکشید. برای تمیز کردن صندلی های این مدل میز ناهارخوری همچنین می توان از روغن و آبلیمو استفاده کرد.

ü     برای تمیز و درخشان شدن صندلی های این مدل میز ناهارخوری می توان از روغن مخصوص به عنوان واکس استفاده نمود.

ü     برای میکروب زدایی و از بین بردن لکه های روی صندلی های حصیری استفاده از آبلیمو توصیه می شود.

ü     از قرار دادن صندلی های حصیری در معرض نور خورشید به صورت مستقیم خودداری نمایید.

پارچه های روکش صندلی های حصیری

ü     اکثر اوقات از پارچه های با دوام و مقاوم به عنوان روکش صندلی های میز ناهارخوری حصیری استفاده می شود.

ü     نشستن خاک، گرد و غبار و دوده روی صندلی های حصیری باعث می شود ظاهر ناخوشایند و کسل کننده ای پیدا کنند. برای بهترین پارچه ها نیز این اتفاق ممکن است بیفتد.

برخی از میزهای ناهارخوری حصیری گرد هستند و برای 4 نفر مناسب می باشد. این میزهای ناهارخوری برای استفاده در رستوران ها و فودکورت ها گزینه ایده آل و مناسبی می باشد. همچنین استفاده از آن در کافی شاپ ها که دارای فضای باز هستند نیز مناسب است. اسکیت این مدل میزهای ناهارخوری از جنس آلومینیوم هستند که سبک و مقاوم هستند. از دیگر ویژگی های این مدل میز ناهارخوری می توان به ضد زنگ بودن و مقاومت آن در برابر رطوبت اشاره کرد.

کاربرد میز ناهارخوری حصیری

از این مدل میز ناهارخوری می توان در فضاهای مختلف همچون باغ، ویلا و تراس نیز استفاده کرد. از آنجا که این مدل میز ناهارخوری دارای وزن بسیار سبک می باشد و جابه جایی آن ها ساده است به راحتی در مدت زمان اندک توانسته است طرفداران بیشمار زیادی پیدا کند. سطح برخی از این مدل میزهای ناهارخوری با استفاده از شیشه حرارت دیده که بسیار مقاوم هستند و زیبایی خاصی دارند پوشیده شده است.

الیاف استفاده شده در تولید صندلی های میز ناهارخوری حصیری دارای ناهمواری و بافت خاص می باشند که به الیاف طبیعی بامبو شباهت بسیار زیادی دارند و برای سلیقه های خاص حس استفاده از بامبو طبیعی را فراهم می کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه