مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

فروشگاه اینترنتی مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

۵۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

کمد و فایل های اداری چوبی

کمد و فایل های اداری چوبی

کمد ها و فایل های اداری از ابزار مهمی هستند که برای استفاده های شخصی و اداری به ویژه برای کارمند ها مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که شما می خواهید به کار های خود سر و سامان داده و مکانی مناسب برای پرونده های خود انتخاب نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از کمد ها و فایل های اداری است.

کمد ها و فایل های اداری

کمد ها و فایل های اداری شامل کمد های کشو دار و یا طبقه دار افقی و عمودی هستند. این کمد ها با توجه به ساختاری که دارند بهترین ابزار در محیط های اداری برای نگهداری پرونده ها و فایل های اداری هستند. این کمد ها و فایل ها از گم شدن پرونده های اداری جلوگیری می کنند. یعنی با توجه به ساختاری که دارند پرونده ها در آن ها طوری قرار می گیرد که به صورت مرتب شده نمایان می شوند.

کمد ها و فایل های اداری چوبی

همان طور که گفته شد کمد ها و فایل های اداری در انواع و طرح های گوناگونی هستند یکی از انواع کمد ها و فایل های اداری کمد های چوبی هستند. این طرح از کمد های اداری طرح های جدید تر از طرح های فلزی هستند. کمد های فلزی اداری چوبی بیشتر از نوع ام دی اف بوده و طرح آن ها امروزی است. بیشتر این کمد ها به صورت طبقه ای و بدون درب هستند. اما کمد های فلزی به صورت درب دار ساخته می شوند. کمد های چوبی اداری یا به شکل طبقه ای و بدون درب بوده و یا به صورت کشویی هستند. نوع کشویی کمد های چوبی به صورت افقی و عمودی ساخته می شود نوع افقی این کمد ها دارای حجم زیادی بوده و فضای بیشتری را اشغال می کنند اما نوع عمودی آن ها فضای کم تری اشغال می کنند و مناسب برای اتاق  ها و فضا های کوچک است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

خرید فایل و کمد اداری

خرید فایل و کمد اداری

شاید شما به عنوان یک کارمند همیشه به دنبال وسیله ای بوده اید که بتوانید به کمک آن پرونده ها و کاغذ های اداری خود را در آن نگهداری نمایید. در سایر اداره ها و مکان های اداری پر رفت و آمد نیز از کمد ها و فایل های اداری استفاده می شود. یکی از کار هایی که شما می توانید برای نگهداری پوشه ها و پرونده های اداری خود و پرونده هایی که مربوط به کار شماست استفاده از فایل ها و کمد های مربوط به نگهداری به پرونده های اداری است.

خرید کمد و فایل اداری

در خرید فایل های اداری و یا کمد های اداری شما باید چند موضوع را در خاطر داشته باشید. شما برای این که بتوانید یک کمد یا فایل اداری مناسب انتخاب نمایید می بایست در اولین مرحله به ابعاد مکانی که می خواهید کمد را برای آن جا تهیه نمایید دقت کنید.

کمد های اداری در دو نوع افقی و عمودی وجود دارند. کمد های افقی معمولا دارای حجم زیادی هستند و شمار زیادی از پرونده های شما را پوش می دهد بنابراین اگر کمد را برای محیط اداری خواسته و دارای حجم زیادی از پرونده هستید این کمد ها بسیار مناسب هستند. در صورتی که کمد را برای منزل و اتاق کاری خود می خواهید انتخاب کمد عمودی بهترین گزینه است کمد ها و فایل های عمودی حجم بسیار کمی را اشغال می کنند اما دارای ظرفیت کم تری برای نگهداری پرونده نسبت به کمد های افقی هستند.

بنابراین شما در صورتی که قصد خرید کمد برای محیط بزرگ و پر رفت و آمدی که دارید پیشنهاد ما به شما این است که از کمد های اداری افقی که دارای حجم زیاد تر و ظرفیت زیاد تری هستند استفاده کنید اما اگر برای اتاق کاری خود می خواهید می توانید از کمد های عمودی که حجم کم تری را اشغال میکنند استفاده نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

فایل و کمد فلزی

فایل و کمد فلزی

فایل و کمد اداری یکی از لوازم مهم و ضروری در هر اداره بوده و توسط بسیاری از اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. کمد های اداری ابزاری هستند که برای نگهداری اسناد مورد استفاده قرار می گیرند. این فایل ها و کمد ها دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام حجم های مختلفی را برای نگهداری اسناد و پرونده ها نگهداری می کنند.

 شما به عنوان یک کارمند برای سر و سامان دادن به پرونده ها باید دارای یک کمد و فایل اداری باشید. این ابزار به شما کمک می کنند تا به راحتی پرونده ها را در درون این کمد ها نگهداری نموده و از آن ها مراقبت نمایید.

فایل و کمد اداری فلزی

فایل ها و کمد های فلزی به شیوه ای طراحی شده اند که حالت طبقه مانند بوده و یا شامل کشو های سه تایی یا پنج تایی می باشند. این کشور ها عرض های بزرگی داشته و امکان جا دهی پرونده ها به صورت منظم و پشت هم را برای شما فراهم می کنند. فایل ها و کمد های فلزی اصولا شکل قدیمی تر بوده و هم اکنون نوع چوبی و ام دی اف آن استفاده ی بیشتری دارند. اما جنس این کمد ها از فلز بوده و برای استفاده در اداره ها مناسب تر هستند چرا که مقاومت بیشتری دارند و می توان سال های زیادی از آن ها استفاده نمود.

فایل و کمد های اداری که از جنس فلز بوده  و دارای کشو هستند به صورتی طراحی شده اند که شما با باز نمودن کشو به راحتی می توانید به پرونده هایی که مرتب چیده شده اند دسترس داشته و هر پرونده ای را که بخواهید به راحتی جست و جو نمایید. نوع کمدی آن ها نیز دارای دو درب به همراه طبقاتی مخفی است که شما می توانید پرونده ها را به ترتیب از چپ به راست چیدمان کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

فایل و کمد اداری عمودی

فایل و کمد اداری عمودی

احتمالا شما به عنوان فردی که شاغل بوده و در اداره ای شلوغ مشغول به کار هستید دارای پرونده های زیادی بوده و روزانه با هزاران کاغذ و پرونده  سر و کار  دارید. این موضوع شاید بیشتر مواقع برای شما ایجاد سردرگمی کرده و یا به دلیل ازدحام زیاد پرونده ها برای پیدا کردن پرونده ای مجبور باشید ساعت های ساعت به دنبال یک پرونده باشید. از این رو استفاده از کمد ها و فایل های اداری امری مهم و ضروری برای شرکت ها و اداره ها می باشد. همچنین در صورتی که در منزل نیز گاهی اوقات مجبور به کار کردن می شوید بهتر است از کمد ها و فایل های اداری به منظور جلوگیری از شلوغی و منظم بودن استفاده نمایید.

فایل و کمد اداری عمودی

یکی از انواع کمد های اداری کمد های اداری عمودی هستند. کمد های اداری عمودی در نوع خود دارای خصوصیات ویژه ای هستند. کمد های اداری عمودی از  سنتی ترین کمد ها هستند که در اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند. کمد های اداری عمودی معمولا طوری ساخته و طراحی می شوند که دارای دو تا پنج کشو بوده و فضای کوچک تری نسبت به کمد های اداری افقی دارند.

در کمد های اداری عمودی با باز کردن کشو ها پرونده هایی که در آن چیده و جا سازی نموده اید به صورت ردیفی در مقابل شما قرار می گیرند. کمد های اداری عمودی یک خصوصیت ویژه ای که دارند این است که فضای کم تری از دیوار را به خود اشغال می کنند و از این جهت عالی هستند. این کمد ها برای مکان های پر رفت و آمد و برای استفاده ی روزانه و مداوم چندان مناسب نیستند و بیشتر برای مکان های کم رفت و آمد و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که می خواهید از این نوع کمد استفاده نمایید باید ارتفاع آن را در نظر بگیرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

کمد و فایل اداری افقی

کمد و فایل اداری افقی

امروزه بسیاری از اداره ها و کارمند هایی که در اداره ها مشغول به کار هستند از کمد ها و فایل های اداری استفاده می نمایند. کمد های اداری امروزه ابزاری مهم به حساب می آیند که باید در شرکت ها و اداره  ها وجود داشته باشند. کمد ها و فایل های اداری از انباشته شدن پرونده ها بر روی یک دیگر و یا گم شدن آن ها جلوگیری می نمایند چرا که طوری ساخته شده اند که می توان پرونده ها را به راحتی در آن ها جا سازی نموده و جدا نمود.

کمد ها و فایل های اداری افقی

یکی از انواع کمد ها و فایل های اداری کمد های افقی هستند. این کمد ها دارای خصوصیاتی منحصر به فرد بوده و برای استفاده از آن ها در منزل و یا محل کار بسیار مناسب هستند. کمد های اداری افقی فضای زیاد تری را از دیوار نسبت به کمد های اداری عمودی اشغال می کنند. به همین دلیل این نوع فایل ها و کمد ها شامل 20 اینچ عمق دارند. این موضوع موجب می شود که به فضای کم تری برای باز شدن نیاز داشته باشند.

این کمد ها در اداره هایی که بسیار شلوغ بوده و بزرگ هستند استفاده ی فراوانی دارند. این را از این جهت می گوییم چرا که کمد های افقی دارای حجم زیادی بوده و پرونده های زیادی را در خود جای می دهد و این کمد ها برای اداره هایی که حجم کاری بالایی داشته و شامل هزاران پرونده هستند مناسب بوده و استفاده ی زیادی دارند. شما می توانید پرونده های مربوطه را از کنار دیواره های کشور و از چپ به راست به راحتی مرتب نموده و آن ها را سازماندهی نمایید.

کمد ها و فایل های اداری افقی با وجود اینکه حجم زیادی را اشغال می کنند اما همان طور که گفته شد دارای حجم داخلی زیادی بوده و پرونده های  فراوانی را در خود جای می دهند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

چگونگی باید یک کمد و فایل اداری مناسب انتخاب نمود؟

چگونگی باید یک کمد و فایل اداری مناسب انتخاب نمود؟

شاید شما به عنوان یک کارمند اداری بار ها به دنبال چیزی بوده اید تا بتوانید به کمک آن پرونده های خود را سر و سامان داده و آن ها را مرتب کنید تا دچار سردرگمی نشده و هر چیزی که می خواهید را سریعا انتخاب نمایید. بیشتر افراد کارمند در منزل خود نیز دارای مکانی هستید که در آن جا به کار می پردازید از این رو مجبورید پرونده ها و کاغذ های اداری را در منزل خود نگهداری نمایید. این امر موجب می شود که منزل شما اندکی شلوغ شود. پس لازم است در منزل خود کمد و یا فایل اداری داشته باشید تا از انباشته شدن آن ها جلوگیری نمایید.

چگونه می توان کمد و یا فایل مناسبی انتخاب نمود؟

همان طور که گفته شد داشتن یک فایل و یا کمد اداری برای شما که یک کارمند هستید ضروری است.  ابتدا باید به این موارد توجه نمایید که دفتر شما شامل چند اتاق است؟ و یا در هر کمد باید چند پرونده نگهداری نمایید. حتی در صورتی که قصد دارید یکی از این کمد ها را برای منزل خود به منظور نگهداری پرونده ها انتخاب نمایید باید ابعاد اتاق خود را نیز در نظر بگیرید. کمد های اداری به طور کلی در دو نوع افقی و عمودی ساخته می شوند. کمد های افقی به صورت طویل ساخته می شود و فضای بیشتری را اشغال می کند از طرفی این کمد ها به دلیل ابعاد زیادی که دارند پرونده های بیشتری را در خود خود جای می دهند پس برای محل کار نیز مناسب هستند. کمد های  عمودی دارای ارتفاع زیادی هستند اما فضای کم تری را اشغال می کنند از طرفی ابعاد داخلی کم تری داشته و عمق زیادی ندارند. بنابراین اگر می خواهید کمدی برای منزل خود انتخاب نمایید این کمد ها بهتر هستند.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

انواع کمد ها و فایل های اداری

انواع کمد ها و فایل های اداری

کمد و یا فایل اداری ابزاری هستند که برای نگهداری پرونده ها و کاغذ های مهم اداری مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که شما شخصی هستید که شغل شما با هزاران پرونده و کاغذ سر و کار دارد داشتن این کمد ها برای استفاده ی شما اجباری است. این کمد ها به شما کمک می کنند تا پرونده های مهم و اداری را جدا سازی نموده و دیگر دچار سردرگمی نشوید. این کمد ها و فایل های اداری به با جدا سازی پرونده ها امکان تنظیم و مرتب سازی پرونده ها به شما کمک می کنند تا راحت تر  و در محیطی کاملا منظم کار کنید. کمد ها و فایل های اداری شامل کشو هایی هستند که برای هر یک از پرونده ها به صورت جداگانه تنظیم شده اند.

انواع کمد ها و فایل های اداری

فایل ها و کمد های اداری در طرح ها و شکل های گوناگونی وجود دارند. که با توجه به سلیقه و کاربردی که دارند توسط فرد انتخاب می شوند. یکی از انواع کمد های اداری کمد های افقی هستند. این کمد ها طوری طراحی شده اند که به حالت دراز بوده و دارای ارتفاع کمی هستند. یکی از مزیت های اصلی این کمد ها عرض بودن  و داشتن عمق زیاد در آن ها است. که این موضوع موجب می شود بتوانید پرونده های بیشتر را در آن ها جای بدهید البته این کمد ها جای بیشتری را نسبت به نوع عمودی آن ها اشغال می نمایند. از انواع دیگر کمد ها و فایل های اداری کمد های عمودی هستند. این کمد ها بر عکس کمد های افقی فضای بسیار کمی را در زمین و روی دیوار اشغال می کنند. ارتفاع این کمد ها بیشتر بوده اما پهنای کم تری دارند این نوع کمد ها و فایل های اداری شامل کشو هایی هستند که معمولا  کشو های آن به شکل طویل هستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

کمد و فایل

کمد و فایل

کمد و فایل ابزاری هستند که معمولا برای نگهداری پرونده ها و کاغد های اداری مهم مورد استفاده قرار می گیرد. برای این که وسایل و پرونده های مهم روی هم انباشته نشود و همچنین برای جلوگیری از پخش شدن پرونده های اداری از کمد ها و فایل های کشو دار استفاده می شود. در صورتی که شما در منزل خود نیز مجبور به کار بوده و نیازمند نگهداری پرونده ها و کاغذ های کاری در منزل خود هستید استفاده از فایل های اداری امری ضروری است. این فرآیند به شما کمک می کند تا فضای منزل و محل کار خود را همواره مرتب نگه دارید و دیگر مجبور نباشید هر روز آن ها را پراکنده نمایید.

کمد ها و فایل های اداری

فایل های اداری دارای کشور هایی هستند که می توان به کمک آن ها پرونده ها را جدا سازی نموده و از ترکیب شدن آن ها با یک دیگر جلوگیری نمود. شاید در خانه و یا محل کار خود به عنوان یک کارمند دارای کمد های قدیمی و فرسوده باشید و به دنبال ابزاری باشید که بتوانید به کمک آن ها به کار های خود سامان داده و آن ها را سازماندهی نمایید. بنابراین استفاده از فایل ها و کمد های اداری کشو دار بهترین انتخاب برای شما است. فایل های اداری در انواع گوناگون و در طرح های متنوعی ساخته می شوند.

کمد های اداری در دو نوع افقی و عمودی هستند که هر یک از آن ها دارای مزایا  و معایب ویژه ای هستند. مثلا استفاده از کمد های عمودی حجم کمی از فضا و دیوار را به خود اشغال کرده و اندازه ی مناسبی دارند. کمد های افقی نوع دیگری از کمد ها هستند که با وجود این موضوع که فضای بیشتری را نسبت به کمد های عمودی اشغال می کنند اما دارای ارتفاع کمتری بوده این نوع کمد ها و فایل ها دارای عمق به اندازه ی 50 سانتی متر هستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

قیمت ماژیک وایت برد شارژی

قیمت ماژیک وایت برد شارژی

در گذشته از تخته سیاه و گچ برای نوشتن و آموزش دادن در مکان های عمومی و مدارس استفاده می شد امروزه با توجه به مزایایی که استفاده از ماژیک وایت برد نسبت به گچ دارد استفاده از گچ کاهش پیدا کرده است به طوری که دیگر از گچ و تخته سیاه استفاده نمی شود و جای خود را به ماژیک وایت برد و تخته وایت برد داده است.

انواع ماژیک وایت برد و قیمت آن ها

ماژیک های وایت برد در دو نوع معمولی و یا غیر شارژی و قابل شارژ وجود دارند هر یک از این ماژیک ها دارای قیمت های متفاوتی هستند اما چندان اختلاف قیمت با هم ندارند و تقریبا در یک قیمت نرمال هستند. ماژیک های وایت برد معمولی اولین ماژیک هایی بودند که وارد بازار شدند این  ماژیک ها در جنس های مختلفی وجود دارند اما معمولا جنس خوبی داشته و می توان تا چند ماه از آن ها استفاده نمود. از طرفی این ماژیک ها پس از استفاده و تمام شدن جوهر باید دور ریخته شوند و نمی توان از آن ها استفاده ی مجدد نمود. دومین نوع ماژیک های وایت برد ماژیک های قابل شارژ هستند. این ماژیک ها طوری طراحی شده اند که قابل شارژ بوده و در صورت تمام شدن یک جوهر می توان از جوهر دیگر استفاده نمود. قیمت جوهر ماژیک شارژی ها نیز چندان بالا نبوده و می توان آن ها را با قیمت مناسب و به صورت بسته ای تهیه نمود.

محلول ماژیک های شارژی و غیر شارژی به صورت ترکیب جوهر و محلول الکل است که به راحتی در حین نوشتن با یک دیگر ترکیب می شوند و بلا فاصله جوهر بر روی تخته پراکنده می شود. در صورتی که بخواهید اثر ماژیک را از روی تخته وایت برد ها پاک نمایید از دستمال نمناک استفاده نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

تخت وایت برد دست دوم

تخت وایت برد دست دوم

با به وجود آمدن تخته های وایت برد دیگر از تخته سیاه استفاده نمی شود امروزه در هر مکان عمومی که وارد می شوید به ویژه در مکان های آموزشی و مدارس تخت وایت برد های سفید رنگ نمایان می شوند همچنین در دنیای امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از پروژکتور ها تخته وایت برد امری ضروری بوده و باید بر روی آن ها پروژکتور ها را تنظیم نمود.

تخته وایت برد های دست دوم

ابتدا باید به شما بگوییم که بهتر است در صورتی که قصد خرید تخته وایت برد را دارید به ویژه برای امری مهم می خواهید از آن استفاده نمایید از تخته وایت برد های دست اول و نو استفاده نمایید و سعی کنید تخته وایت برد دست دوم نخرید. اما امروزه با توجه به قیمت بالای تخته های وایت برد عده ای تعداد بالا از این تخته ها می خواهند و یا بودجه ی مورد نظر برای تخته وایت برد های دست اول را ندارند. از این رو می توان از تخته وایت برد های دست دوم استفاده نمود.

برای خرید تخته وایت برد دست دوم باید خوب به آن توجه نمایید چرا که تخته وایت برد ها نیازمند مراقبت های خاصی هستند که متاسفانه عده ای از افراد آن را رعایت نمی کنند به طور مثال برای پاک سازی تخته وایت برد ها بیشتر افراد از الکل و مواد مشابه استفاده می نمایند که این امر به شدت لایه های رویی تخته وایت برد را تخریب می نماید. شما باید دقت نمایید تخته وایت برد دست دومی که قصد خرید آن را دارید بیش از حد تخریب نشده باشد این کار را می توانید با کشیدن ماژیک بر روی آن مشخص کنید اگر دیدید ماژیک به راحتی از روی آن پاکسازی شد بدانید هنوز لایه های زیادی از روی آن تخریب نشده است و تخته وایت برد قابل استفاده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه