مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

فروشگاه اینترنتی مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی

۱۰۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

برای این که بخواهیم منزل خود را به شیوه ای بچینید که مناسب با طرح های امروزی باشد باید توجه نمایید که چه نوع سبک دکوراسیونی را برای منزل خود می بایست انتخاب نمایید. یکی از انواع سبک های دکوراسیون منزل که مطابق با روحیه ی قشر جوان جامعه بوده و امروزی به حساب می آید سبک کلاسیک اروپایی است. این سبک با وجود اینکه چیدمانی تقریبا امروزی دارد اما با روحیه ی قشر میانسال جامعه نیز همخونی داشته و باب میل آن ها نیز محسوب می شود. بنابراین می توان گفت که بیشتر افراد جامعه این سبک از دکوراسیون را می پسندند.

دکوراسیون منزل در سبک کلاسیک اروپایی

این سبک از دکوراسیون منزل تقریبا سبکی بین چیدمان کلاسیک و اروپایی است. یعنی از دکوراسیون های خانه های غربی نیز سرچشمه می گیرد اما با دکوراسیون های کلاسیک دارای تفاوت های عمده ای هستند. در دکوراسیون کلاسیک شما می بایست از رنگ های سفید و روشن استفاده نمایید و خانه ای تقریبا خلوت می طلبد. اما  در صورتی که رنگ سفید و دکوراسیون خیلی خلوت باب میلتان نیست می توانید این سبک دکوراسیون را با دکوراسیون اروپایی ترکیب نمایید تا مورد دلخواهتان ایجاد شود.

در صورتی که قصد دارید طرح دکوراسیون کلاسیک اروپایی را در منزل خود استفاده نموده و منزلتان را بر اساس آن چیدمان کنید ابتدا می بایست بیشتر اساس منزل خود را به رنگ کرم و یا قهوه ای انتخاب نمایید. این موضوع موجب می شود خانه ی شما خیلی رنگ سفید به خود نگرفته و در عین حال نیز تیره نباشد. از طرفی انتخاب گل و گیاه و لوازم چوبی در این دکوراسیون حرف اول را می زند. بنابراین کسانی که به طبیعت و گیاهان علاقه مند هستند این سبک می تواند بسیار دلچسب باشد. از طرفی سعی کنید چند قطعه از ابزار منازل  خود را از چوب انتخاب نمایید مثلا از صندلی های  چوبی و یا کتابخانه استفاده نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

دکوراسیون منزل سبک مدرن

دکوراسیون منزل سبک مدرن

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه نوع دکوراسیون را برای منزل خود می پسندید؟ آیا تا به حال با این موضوع مواجه شده اید که چرا منازل دیگران دارای دکوراسیون بسیار شیکی است اما شما چرا دکوراسیون منزل خود را دوست ندارید؟ در این مقاله ما قصد داریم نوعی از دکوراسیون را به شما معرفی نماییم که احتمالا باب میل بسیاری از افراد بوده و سبکی از دکوراسیون است که جوان پسند است. یعنی مورد پسند نسل های امروزی بوده و دکوراسیون حاکم در خانه ی بسیاری از افراد ایرانی است.

دکوراسیون منزل به سبک مدرن

دکوراسیون مدرن به عنوان یک دکوراسیونی امروزی و باب میل بیشتر افراد معرفی می شود. البته بیشتر افرادی که میانسال هستند این نوع دکوراسیون را برای منزل خود نمی پسندند چرا که بیشتر از ابزار و لوازم خانگی مدرن و اروپایی در این نوع چیدمان  استفاده می گردد. یکی از ویژگی های بسیار مهم این نوع دکوراسیون این است که در صورتی که بخواهید از آن استفاده نمایید باید خیلی از خورد و ریز های منازل را کنار گذاشته و منزلی خلوت و منظم برای خود طراحی نمایید. بنابراین این سبک باب میل کسانی است که دوست دارند خانه ای خلوت و در عین حال شیک داشته باشند.

استفاده از  سبک مدرن دکوراسیون منزل موجب می شود تا وسایل طوری قرار بگیرند که رفت و آمد را در منزل محدود نکنند. در خانه های ایرانی قالب چیدمان اکثر خانه ها از این نوع دکوراسیون است. اگر چنین دکوراسیونی را برای منزل خود می پسندید باید بدانید که رنگ قالب در این دکوراسیون سفید است. رنگ سفید به خانه روحیه ای بالا بخشیده و منزل را منظم نشان می دهد. همچنین از خصوصیات بارز این نوع چیدمان می توان به سادگی آن اشاره نمود بنابراین استفاده از این دکوراسیون برای منزل افرادی که سبک ساده را می پسندند بسیار گزینه ی مناسبی است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

دکوراسیون منزل کلاسیک

دکوراسیون منزل کلاسیک

برای طراحی منزل خود می توانید وسایل و لوازم منزل خود را با توجه به سلیقه ی خود و مدل های مدرن امروزی در آورید. امروزه دکوراسیون هایی با سبک های متنوع وارد عرصه ی چیدمان منزل شده اند که هر یک با توجه به سلیقه ی افراد متفاوت بوده و ممکن است در طرح های مختلفی در آورده شوند. یکی از سبک هایی که در چیدمان منزل امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد طرح دکوراسیون به شیوه ی کلاسیک است. این طرح باب میل سلیقه ی افراد زیادی است. چرا که ویژگی های خاصی داشته که با روحیات بیشتر مردم سازگار است. این طرح تقریبا کامل شده ی طرح های دیگر بوده و برای چیدمان منزل سبک دوست داشتنی و جذابی است.

طرح دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در کشور ایران در منازل افراد به چشم می خورد. این طرح را می توان با طرح مدرن نیز ترکیب کرده و سبک دکوراسیون جالبی برای منزل انتخاب نمود. معمولا افرادی که روحیه ی شاد و هنری دارند از این طرح برای دکوراسیون داخلی منازل خود استفاده می نمایند. چرا که طرح جالبی بوده و روحیه ی هنری می طلبد. افرادی که این سبک از دکوراسیون را برای منزل می پسندند باید بدانند این سبک از دکوراسیون رنگ های روشن می طلبد منظور از رنگ های روشن رنگ های کرم و یا سفید است. یعنی طوری باید اسباب را انتخاب نمود که بیشتر این ردیف رنگی در آن ها دیده شود. استفاده از وسایل بزرگ در این رنگ ها می تواند خانه ای باب میل شما ایجاد نماید. همچنین استفاده از این سبک و رنگ های گفته شده به منزل روحیه و نظم می بخشد. از طرفی در صورت استفاده از این طرح بهتر است کار های هنری را در آن دخالت دهید. یعنی سعی کنید از تابلو های زیبا و طرح قدیمی و یا اشعار مختلف استفاده نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

دکوراسیون منزل صنعتی

دکوراسیون منزل صنعتی

دکوراسیون داخلی منازل یکی از دغدغه های بسیاری از افراد به ویژه تازه عروس ها می باشد. برای این که بتوان یک منزل خوب و شیک داشت باید از اصول چیدمان منازل مطلع شد. سبک چیدمان دکوراسیون داخلی منازل متنوع است و بستگی به سلیقه ی افراد دارد که با توجه به روحیات خود چه نوع سبک دکوراسیونی را انتخاب نمایند. یکی از انواع سبک هایی که بیشتر افراد برای منازل خود ممکن است برگزینند دکوراسیون به سبک صنعتی است. این سبک دکوراسیون همانند سبک های دیگر ویژگی های خاص خود را داشته و زیبایی منحصر به فردی را به منازل هدیه می دهد. البته با توجه به سلیقه ی افراد ممکن است بیشتر افراد به این سبک علاقه ای نداشته باشند.

سبک صنعتی چه نوع سبکی از دکوراسیون است؟

هر یک از سبک های منازل دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. دکوراسیون صنعتی همان طور که از نامش پیداست به دکوراسیونی گفته می شود که بیشتر به صورت صنعتی و تقریبا اداری چیده می شود  اما ابزاری که در دکوراسیون صنعتی منازل استفاده می گردد به صورت سبک مدرن و صنعتی است به صورتی که ترکیبی از این دو سبک می باشد. در سبک دکوراسیون صنعتی بیشتر از رنگ هایی استفاده می شود که حالت خنثی و روشن دارند. از ویژگی های این سبک می توان به توجه به فضای کاربردی را نام برد.

افرادی که علاقه مند به چیدمان منزل بر اساس سبک دکوراسیون صنعتی هستند اصولا به دکوراسیون خود یک کتاب خانه ی طبقه دار چوبی به همراه میز تحریر اضافه می نمایند. همچنین سبک صندلی هایی که در این دکوراسیون استفاده می نمانید به صورت مبله ی اداری و مدرن است. این نوع سبک از دکوراسیون های داخلی نظم زیادی به منزل بخشیده و باعث ایجاد فضایی مرتب خواهند شد. باید توجه کرد در صورتی که این سبک را می پسندید کم تر از رنگ های تیره استفاده نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

انواع سبک های دکوراسیون منزل

انواع سبک های دکوراسیون منزل

برای ایجاد یک دکوراسیون جالب در منازل لازم است یک سری راز ها درباره ی چیدمان منازل بدانید. ایرانیان معمولا به دکوراسیون های خاص برای استفاده از آن ها در منازل خود علاقه ی زیادی دارند. چیدمان منازل تا حد  زیادی به سلیقه ی افراد  و همچنین سن و ویژگی های روحی آن ها بستگی دارد. بیشتر افراد میانسال از دکوراسیون هایی استفاده می کنند که به سبک سنتی است علی رغم آن ها افرادی که از قشر جوان جامعه هستند علاقه ی زیادی به دکوراسیون های سبک مدرن و یا اروپایی دارند.

انواع سبک های دکوراسیون منزل

اولین سبک دکوراسیون که افراد زیادی از آن در منازل استفاده می نمایند سبک دکوراسیون کلاسیک است. استفاده از این نوع سبک باب میل جوانان است. ویژگی های این دکوراسیون استفاده از کار های هنری و تابلو های شاعرانه و یا نقاشی است. البته بیشتر افراد میانسال نیز به این طرح علاقه نشان داده و از آن در منازل خود استفاده می کنند.

سبک مدرن نیز یکی از سبک های مورد پسند در دنیای امروز است. امروزه در اکثر خانه های ایرانی این سبک در چیدمان منازل دیده می شود. ویژگی مهم در سبک مدرن سادگی و بی آلایش بودن این نوع سبک است. رنگ هایی که اصولا در سبک چیدمان مدرن از آن استفاده می شود به رنگ سفید است.

سبک سوم، سبک کلاسیک اروپایی است. این سبک شامل استفاده از گل و گیاه برای منازل است. همچنین استفاده از ابزار چوبی در منازل افرادی که به این سبک علاقه داشته و منازل خود را بر طبق این سبک چیده اند دیده می شود. رنگ های مورد استفاده در این سبک بیشتر شامل کرم و قهوه ای است.

سبک اسکاندیناوی سبک چهارم است که  این سبک برای افرادی مناسب است که دارای روحیه ای سرزنده و تنوع طلب هستند. رنگ غالبی که در این سبک استفاده می شود بیشتر شامل رنگ سفید بوده و ویژگی های خاص در سبک اسکاندیناوی روشنایی و سادگی در آن است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

قوانین دکوراسیون منزل

قوانین دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل یکی از عوامل بسیار مهم در امر چیدمان منزل است. آیا تا به حال دقت کرده اید که چرا بسیاری از افراد دارای دکوراسیون شیک و بی نظیری برای منازل خود هستند؟ آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که این دسته از افراد چگونه این ایده های بی نظیر را برای منازل خود انتخاب می کنند؟ در ادامه نکاتی را برایتان خواهیم گفت که شما نیز بتوانید از این ایده ها بهره مند شده و راز زیبایی چیدمان منزل این دسته از افراد را بفهمید.

برای این که یک دکوراسیون زیبایی برای منزل داشته باشیم چه نکاتی را باید بدانیم؟

راز چیدمان منزل به نحو احسن رازی پیچیده و در عین حال آسان است فقط کافی است که از این راز ها مطلع شده و آن ها را در حین تغییر دکوراسیون منزل به کار ببندید در ادامه توصیه هایی در رابطه با چیدمان منزل آورده شده است:

1.     کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این عقیده اند که یکی از بهترین راهکار ها برای یک دکوراسیون ایده آل نقاشی کردن دیوار ها است. نقاشی دیوار ها به صورتی که دارای رنگ های شاد و یا تیره بنابر سلیقه ی افراد باشد بهترین و ارزان ترین راه برای داشتن دکوراسیون ایده آل است.

2.     وسایل منزل خود را به صورت جفت بچینید این طرح می تواند به منزل شما علاوه بر هدیه دادن نظم باعث ایجاد دکوراسیون حرفه ای و منظمی شود.

3.     یکی از عوامل مهم در چیدمان منزل استفاده از تزئینات طبیعی است. کارشناسان دکوراسیون بر این عقیده هستند که استفاده  از این تزئینات همچون گل ها و یا سنگ های زیبا می تواند به منزل شما روح ببخشد و دکوراسیونی ایده آل را فراهم نماید.

4.     تغییر دکوراسیون دهید گاهی مبل ها و یا صندلی ها را از کنار دیوار به وسط پذیرایی منتقل کرده و به صورت طرحی جالب بچینید.

5.     استفاده از قاب عکس های خانوادگی در دکوراسیون منزل تاثیر زیادی دارد. قاب عکس هایی با طرح جالب انتخاب کرده و آن ها را در طرح های گوناگون روی دیوار نصب نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

عوامل مهم در دکوراسیون اداری

عوامل مهم در دکوراسیون اداری

بدون شک طراحی دکوراسیون مدرن و جذاب برای یک اداره یا سازمان ؛ دارای فاکتورهای مهمی می باشد که رعایت کردن استانداردهای جز به جر آن ها می تواند در نهایت به داشتن محیطی دلپذیر و زیبا برای انجام فعالیت های اداری منجر شود .

نکات کلیدی در دکوراسیون اداری :

 

عواملی نظیر نور رنگ وسایل کاربردی مبلمان و... می توانند در صورت هارمونی داشتن با یکدیگر ؛ محیطی سرزنده و پویا را برای افراد و کاربران به وجود آورند .

نور : یکی از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین مولفه ها در طراحی دکوراسیون های اداری می باشد که می توان استفاده از آن را به مبلمان سقف و دیوار و وسایل کاربردی و ... تسری داد . هر چقدر که رنگ مورد استفاده در این مورد ؛ شادتر باشد ؛ محیطی پویا تر را به وجود می آورد .

کمد دیواری و قفسه ها : استفاده از این کمد ها در نهایت علاوه بر زیبایی محیطی ، می تواند استفاده های کاربردی داشته و می تواند باعث نظم بخشی به محیط کار شود .

میز و صندلی : استفاده از میز و صندلی های استاندارد ؛ علاوه بر به ارمغان آوردن راحتی در کار ؛ می تواند به عنوان مولفه های زیبایی در اداره نیز شناخته شود .

وسایل تزیینی : استفاده از کف پوش ها کاغذ های دیواری پوستر ها و قاب عکس ها , کناف کاری و ...  ؛ یکی از ضروریات ساخت ظاهر در دکوراسیون اداری می باشد .

عایق یندی سمعی و بصری با استفاده از ابزارهلی مدرن : محیط های اداری را می توان با هماهنگ کردن رنگ ها و تناسب ها و ... به محیط هایی زیبا و در عین حال بهینه تبدیل کرد . تا کارمندان بتوانند با طیب خاطر و رضایت مندی و راحتی در محیط ، بازدهی کاری بیشتری داشته باشند  .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

فضای اداری یکی از عمده ترین محل هایی است که فرد حدود زیادی از تایم خود را در آ« جا می گذراند ، امروزه از شیوه های مدرن و کلاسیک برای طراحی دکوراسیون های اداری استفاده می شود که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند .

دکوراسیون اداری مدرن :

 

عمده ترین مسائل در رابطه با دکوراسیون اداری مدرن این است که بتوان فضا و ابزارها را به گونه ای طراحی کرده و بسازیم که بتوانیم حداکثر بهره وری را از آن ها داشته باشیم و در عین حال ؛ فضایی شاداب و زیبا را برای انجام فعالیت هایمان به وجود آوریم تا بتوانیم در این محیط پویا فعالیت های کاری به سزا و خوبی انجام داده و بازدهی مفید برای مجموعه ی کاری خود باشیم .

در این راستا علاوه بر بهینه سازی فضا ؛ میزان کاربردی کردن فضا و ابعاد صوتی و تصویری آن ، اهمیت زیادی دارد .

 به عنوان مثال برای این که فضایی بازتر و بدون هرج و مرج و منظم تر داشته باشیم ؛ می توانیم خمیزان قفسه ها و باکس بندی ها را در دکوراسیون اداری افزایش داده و برای لوکس تر به نظر رسیدن آن ها از مبلمان و صندلی های ست آن ها که دارای تناسب طرحی و رنگی با یکدیگر هستند ؛ ستفاده کنیم .

اهمیت نورپردازی در فضای کاری به اندازه ای است که می توان گفت ؛ تاثیر و ارتباط مستقبیمی با روحیه کارمندان دارد و می توان به عنوان عامل محرک آن ها عمل نماید .

استفاده از گل ها و درختچه های سبز و تازه یکی دیگر از عوامل زیبا کننده ی محیط و دکوراسیون اداری است که می تواند جلوه ای خاص و در عین حال مدرن و زیبا به فضای اداری مان بدهد .

ایتفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی ، ایده ی دیگری برای دکوراسیون اداری است که می تواند آن را از حالت معمولی به فضایی مدرن و شیک تبدیل کند .

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

انتخاب مبلمان در دکوراسیون اداری

انتخاب مبلمان در دکوراسیون اداری

حال که شرکتی راه اندازی شده است و قرار است استارت فعالیت در آن جا زده شود ؛ یکی از مهم ترین و جدی ترین دغدغه های مدیران ؛ انتخاب مبلمان اداری می باشد. چرا که همان گونه که می دانیم ؛ نوع دکوراسیون در یک اداره ؛ می تواند تاثیر زیادی بر روی اعتماد اولیه ی مشتریان به آن اداره داشته باشد .

در انتخاب مبلمان برای ادارات ؛ چند نکته حائز اهمیت است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم .

ملزومات انتخاب مبلمان اداری :

 

·        انتخاب مبلی که با فضای موجود در اختیار ما ؛ هماهنگی اندازه ای داشته باشد . به این معنا که مسیر رفت و آمد و ارتباط با سایر بخش های اداره را مسدود نکند و در زمان های اضطراری بتوانیم راه خروج به بیرون داشته باشیم . و یا این که چنان تناسبی با محیط داشته باشند که بتوانیم به راحتی کشوی میز ها را باز و بسته کرده و آن ها را مورد استفاده قرار دهیم .

·        راحتی لازم را داشته باشد : راحتی مبلمان یکی از مساله هایی است که اغلب در حاشیه قرار می گیرد و به همین دلیل به شدت بر روی کیفیت کار افراد ؛ تاثیر گذار می شود . چرا که افراد در طول روز ساعت های زیادی را بر روی آن ها نشسته و مشغول فعالیت هستند . به همین دلیل علاوه بر زیبایی به مساله ی راحتی مبلمان نیز ، باید نگاه ویژه ای داشت .

·        مناسب هزینه کنید : ارزان تر بودن ؛ همیشه به معنای بهترین بودن نیست و یا برعکس ! اما باید به این مهم توجه داشته باشیم که اغلب موارد ؛ مبلمانی که دارای کیفیت بالاتری هستند ؛ می توانند هزینه های بیشتری را در بر بگیرند .   بنابر این به صرف این که اداره ای را تازه راه اندازی کرده اید ؛ و قرار است که در هزینه ها صرف جویی کنید ؛ از انتخاب مبلمان با کیفیت ؛ چشم نپوشید .

·        توچه به ارگونومی : باید باور کنید که رعایت ارگونومی مبلمان ؛ می تواند در رفاه و بهره وری کاری کارمندان و مدیران تاثیر گذار باشد . به این معنا که برخی از میزها و صندلی ها مثلا یا بسیار بالا یا پایین هستند مواد سفتی در آن ها به کار رفته و یا ... که این باعث ایجاد کمر درد و کردن درد برای افراد می شو.د . به همین دلیل باید بدانید که هزینه کردن برای رعایت ارگونومی ؛ یک سزمایه گذاری ایده آل در اداره می باشد .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

یکی از مهم ترین اقدامات در راستای معرفی یک شرکت یا اداره و فعالیته های انجام شده توسط آن ها ، استفاده از دکوراسیون اداری برای نمایش دادن غیر مستقیم این موضوع می باشد.

اهمیت استفاده از دکوراسیون اداری برای پویا کردن محیط و روح بخشی به آن جا بر کسی پوشیده نیست . از آن جا که کارمندان یک اداره میزان زیادی از وقت خود را در محیط کاری سپزی می کنند ، لذا لازم است که محیطی را برای آن ها فراهم آوریم که ضمن سهولت در انجام کارهایشان ؛ بتوانند از فعالت در آن مجموعه لذت ببرند .

تحقیقات نشان داده است که به هر میزان که محیطی فرح بخش و پویا برای افراد وجود داشته باشد ؛ می توان انتظار بازدهی کاری بیشتری از کارمندان و مدیران آن اداره داشت . همین امر می تواند به ادعای ما در رابطه با لزوم کاربرد دکوراسیون داخلی برای اداره ها ؛ صحه بگذارد .

از طرف دیگر استفاده از دکوراسیون خاص و مرتبط با فعالیت ؛ برای ادارات و شرکت ها می تواند به صورت غیر مستقیم و در عین حال تاثیر گذار و ماندگار ؛ معرف نوع فعالیت مجموعه نیز باشد . چرا که حافظه ی بصری ، یکی از قوی ترین حافظه ها ؛ برای ثبت دیده ها می باشد .

به علاوه نحوه ی استفاده از این دکوراسیون برای بخش های مختلف اداره می تواند تا حد زیادی حس اعتماد مرجوعان را نسبت به آن محیط ، بر انگیزد .

به عنوان مثال می توان از دکوراسیون زیبا و یکپارچه با اندک تمایز خاص و ویژه ای ، از متناسب با فعالیت برای منشی شرکت استفاده کرده و یادکور اتاق مدیر را به گونه ای طراحی کرد که علاوه بر یکپارچگی با کارمندان بخش های دیگر ، حس مدیریتی را نیز القا نماید .

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
معین ویژه