تشک ارزان قیمت

تشک های ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارند که از لحاظ جنس و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند , این نوع تشک ها عمدتا در خوابگاه ها , بیمارستان ها و آسایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل هم سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص می دهند .

خوابگاه ها

به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی تخت در خوابگاه ها به تعداد بیش تری تشک هم نیاز است , خرید تشک با قیمت بالا به تعداد زیاد هزینه ی هنگفتی را می طلبد و به همین دلیل هم نیاز است که از تشک هایی با قیمت ارزان تر استفاده شود .

تشک های فنری تشک هایی هستند که با قیمت مناسب عرضه می شوند , سایز آن ها بر اساس نیاز شما متغیر است و می توانید تعداد انبوه آن ها را از تولید کننده های داخلی با قیمتی به صرفه تهیه فرمایید .

بیمارستان ها

بیماران به تخت هایی راحت تر و با کیفیت تر نیاز دارند علی الخصوص بیمارانی که مشکلات عضلانی هم دارند , تشک های باکیفیت تر و مخصوص بیمار مانند تشک های طبی قیمت بالاتری دارند اما با سفارش تعداد زیادی می توان آن ها را با قیمت پایین تری تهیه کرد .

آسایشگاه ها

برای خرید تشک در آسایشگاه ها مهم ترین مساله قیمت آن هاست , تشک های مخصوص آسایشگاه ها با قیمت پایین تری عرضه می شوند اما این به معنای عدم کیفیت آن ها نیست بلکه به دلیل نوع تولید آن هاست . در ساخت این نوع تشک ها از الیاف طبیعی استفاده شده است , قابلیت شستشو دارند و بسیار هم راحت هستند .

تشک طبی ارزان قیمت

یکی از انواع تشک های طبی , تشک های اسفنجی هستند که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت مناسبی .

این تشک ها سفتی بیش تری دارند که به کاهش کمردرد و کوفتگی ها کمک می کند و امکان سفارش آن ها در سایز و مدل های مختلفی هم وجود دارد .