کدام مارک تشک بهتر است ؟

این سوالی است که اکثرا خریداران به هنگام خرید یک تشک از فروشنده دارند , ما در این جا قصد داریم شما را در خرید مناسب ترین تشک برای تخت خوابتان راهنمایی کنیم .

مارک تشکی که قرار است تهیه کنید چندان اهمیت ندارد اما باید بدانید که خرید تشک از یک برند معتبر کیفیت آن را تضمین می نماید , شما با خرید یک تشک از مارک ها و برندهای خوب و با کیفیت می توانید تا مدت مدیدی از این کالا استفاده کنید چرا که طول عمر و دوام بالایی دارند و نیز کیفیت محصولات خود را تضمین می نمایند .

البته هر برند و مارکی محصولات و تولیداتی با ویژگی های منحصربه فرد دارد , به طور مثال یک شرکت روی طراحی و کیفیت تشک های طبی خود کار کرده و بهترین مدل های این نوع تشک ها را ارائه می کند و شرکتی دیگر تشک های فنر منفصل را با کیفیتی بی نظیر تولید می کند .

قیمت انواع تشک ها

مارک تشک ها در قیمت آن ها نیز تاثیر گذار است , عمدتا تشک هایی که از برندهای معروف و معتبر تهیه می شوند قیمت بالاتری دارند که دلیل آن افزایش کیفیت محصولات است .

این شرکت ها با به کارگیری متریال درجه یک اقدام به تولید تشک های مرغوب و با کیفیت می نمایند و طبیعتا هرچه کیفیت یک محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است .

معیارهای خرید یک تشک مناسب

·   اولین معیار در نظر داشتن میزان بودجه تان است , هزینه ای که قرار است صرف کنید را در ابتدا تعیین کنید و تشکی در آن رنج تهیه فرمایید .

·   اگر از تشکی که الان استفاده می کنید راضی هستید بهتر است همان مارک و مدل را خریداری کنید و در صورتی که مشکلات عضلانی دارید می توانید با یک پزشک در این باره مشورت کنید .

·   وزنتان نیز بسیار مهم است , تشکی تهیه کنید که مطابق با وزن و قدتان باشد . افرادی با وزن بالا بهتر است از تشک هایی با تراکم اسفنج بالا استفاده کنند .